Dabar populiaru
Publikuota: 2012 balandžio 17d. 12:59

„Nordea“ kliente palangiškė tapo pati to nežinodama

„Nordea“ bankas
Redo Vilimo/BFL nuotr. / „Nordea“ bankas

Su banku „Nordea“ Dovilė teigia niekada neturėjusi jokių reikalų, tačiau, gavusi užuominą iš buvusių darbdavių, moteris kreipėsi į banką ir sužinojo ten turinti net dvi aktyvias sąskaitas. Bankas aiškina, kad sąskaitą moteriai atidarė tuometinis jos darbdavys, o Dovilė piktinasi, kaip be jos parašo ir asmens dokumento jos vardu galėjo būti atidarytos banko sąskaitos.

„Išgelbėjo mane tik tai, kad nepasitikiu anei vienu banku“, – 15min.lt sakė Dovilė. Tam, kad „Nordea“ atidarytų dvi sąskaitas moters vardu (litais ir eurais), jam neprireikė Dovilės parašo. Apie tai, kad jau kurį laiką yra banko klientė, Dovilė sužinojo visai netyčia.

Moteris įtaria, kad banko sąskaitas jai galėjo atidaryti vienas darbdavių – „Matavimų poligonas“. Šios įmonės atstovai, kai moteris atsisakė toliau pas juos dirbti, mestelėjo, esą ji algą gali pasiimti banke „Nordea“, nors Dovilė buvo nurodžiusi savo sąskaitą kitame banke. Tuomet ji iš pasakymo teigia pasijuokusi, tačiau nepasitikėjimas bankais visgi nuvijo moterį į vieną banko filialų, kur ji sužinojo, kad turi dvi sąskaitas – vieną litais, kitą – eurais, abiejose vyksta operacijos, yra pinigų, kuriais, paradoksalu, Dovilė negali pasinaudoti.

Atsakymo iš banko Dovilė teigia negavusi, nors „Nordea“ atstovai ją tikino, kad toks laiškas buvo siųstas. II Klaipėdos komisariate yra pradėtas ikiteisminis tyrimas, be to, Dovilė jau rašo skundą ir Lietuvos bankui dėl incidento.

Tam, kad būtų uždarytos banko sąskaitos, „Nordea“ konsultantas pasiūlė užpildyti uždarymo prašymą, tačiau Dovilė to daryti neketina – ji sąskaitų neatidarė, taigi ir neketina prašyti, kad jas uždarytų.

„Juk net visokius benamius sukčiai atsiveda į bankus, kad jų vardu būtų sąskaitos atidaromos. Gal bankas mane laiko prastesne už benamį, kad net pačiai į banką užsukt nereikia? Ar čia jie naują tyčiojimosi būdą surado?“ – pagiežos bankui neslėpė Dovilė.

Bankas „Nordea“ 15min.lt aiškino, kad sąskaita iš tiesų buvo atidaryta be Dovilės parašo.

„Klientė dirbo įmonėje, kurios vardu gavus paraišką visiems darbuotojams buvo atidarytos sąskaitos atlyginimų pervedimui. Mes norėjome palengvinti situaciją, kad nereikėtų kiekvienam darbuotojui atvykti į banką, juridinis asmuo atsiuntė pasirašytus blankus. Vėliau peržiūrėjus darbuotojų paraiškas, paaiškėjo, kad trūksta Dovilės parašo“, – portalui aiškino banko atstovas Vaidotas Cucėnas.

Banko darbuotojai, kad trūksta Dovilės parašo, suprato po kelių dienų po to, kai buvo atidaryta Dovilės sąskaita.

„Kai mūsų darbuotojai pamatė, kad trūksta parašo, sustabdė sąskaitą, o pervestą Dovilės atlyginimą sugrąžino į įmonės sąskaitą“, – sakė V.Cucėnas.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką