Pranešama, kad per gamtos stichiją žuvo daugiau negu 5000 žmonių, skelbia naujienų svetainė CNN. Ekspertai prognozuoja, kad aukų skaičius augs.
JAV, Indija, Izraelis, Pakistanas ir kitos šalys jau išsiuntė greitosios pagalbos rinkinius ir gydytojus į Nepalą.
JAV, Indija, Izraelis, Pakistanas ir kitos šalys jau išsiuntė greitosios pagalbos rinkinius ir gydytojus į Nepalą. Tarptautinis Raudonasis Kryžius į Nepalą nukreipė maždaug 1500 savanorių ir 300 personalo darbuotojų, kurie šalyje teikia būtiną pagalbą.
Pirmadienį Tarptautinė Raudonojo Kryžiaus ir Raudonojo pusmėnulio federacija (IFRC) iškėlė tikslą surinkti 35,2 mln. JAV dolerių dydžio paramą Nepalui.
„Raginame visus partnerius ir donorus skubiai ir dosniai paremti mūsų akciją“, – paskelbė IFRC generalinis sekretorius Elhadjas As Sy.
Skelbiame užsienio vyriausybių sąrašą, kurios jau pranešė apie savo paramos Nepalui dydį:
JAV – 10 mln. dolerių
Didžioji Britanija – 7,6 mln. dolerių
Kanada – 4,1 mln. dolerių
Norvegija – 3,9 mln. dolerių
Australija – 3,9 mln. dolerių ir parama siunčiant specialistus gelbėjimo darbams į Nepalą
Europos Komisija – 3,3 mln. dolerių
Kinija – 3,2 mln. dolerių
Vokietija – 2,7 mln. dolerių ir parama specialia įranga
Singapūras – 75 tūkst. dolerių
Be to, nemažai paramos Nepalui jau skyrė ir įvairios pelno nesiekiančios organizacijos, tokios kaip „USAID“ ar „Christian Aid“ bei didelės tarptautinės korporacijos.
Štai gėrimų milžinės „Coca Cola“ ir „Pepsi“ į Nepalą siunčia geriamąjį vandenį ir maisto produktus, o maisto produktų koncernas „Kellogg“ paaukojo apie 200 tūkst. dolerių Pasaulio maisto programai.
Japonijos automobilių gamintojas „Toyota“ skyrė paramą, kurios vertė siekia 84 tūkst. dolerių.
Japonijos automobilių gamintojas „Toyota“ skyrė paramą, kurios vertė siekia 84 tūkst. dolerių.
Socialinis tinklas „Facebook“ išvystė naują paieškos programą „Safety Check“. Ši programa leidžia Nepale esantiems žmonėms paspausti specialų mygtuką „Facebook“ paskyroje ir taip pranešti draugams, kad jie yra sveiki ir gyvi.
Interneto paieškos programa „Google“ po žemės drebėjimo Nepale atgaivino asmenų radimų (Person Finder) funkciją, kuri padeda žmonėms surasti ieškomus draugus ar šeimos narius, esančius nelaimės zonoje.