Sostinėje įsikūrusios parduotuvės „Viva batai“ vitrinoje skelbiama, kad nuolaidos batams – iki 79 procentų. Visokių nuolaidų, užklijuotų ant batų, yra, bet kur žadėtoji 79 procentų nuolaida?
Pasirodo, tokių nuolaidų nėra. Didžiausia – 60 procentų. Parduotuvės atstovai teigia, kad batų su tokia didele nuolaida tikrai buvo, bet esą juos greitai išpirko. Kodėl tuomet vitrinoje kaba reklama su rėksminga nuolaida, neaišku.
Kai kuriose parduotuvėse iš viso sunku suprasti, kas ir kiek procentų atpiginta. Tarkim, parduotuvės „Zara“ vitrinoje skelbiama – taikoma iki 70 procentų nuolaida. Bet viduje sunku suprasti, kur čia tos žadėtose nuolaidos – viskas suversta į krūvą: ir drabužiai, nukainuoti 50 procentų, ir tie, kuriems pritaikyta 13 procentų nuolaida. Tokių parduotuvių – ne viena.
Tokiu atveju galima įtarti, kad parduotuvės naudoja klaidinamą reklamą, už kurią gresia bauda.