Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nuolaidos – akių dūmimas?

20 ar 30 procentų nuolaida šiuo metu jau nepritrauks būrio pirkėjų. O parduoti viską su 60 procentų nuolaida – nuostolinga. Tad prekybininkai griebėsi gudrybių: vitrinose vilioja net ir 80 procentų nuolaidos, bet lentynose tokių prekių – vos viena kita arba jų apskritai nebėra, rašo „Lietuvos ryto“ priedas „Vartai“.
Nuolaidos klaidina vartotojus.
Nuolaidos klaidina vartotojus. / BFL/Gedimino Savickio nuotr.
Temos: 1 Reklama

Sostinėje įsikūrusios parduotuvės „Viva batai“ vitrinoje skelbiama, kad nuolaidos batams – iki 79 procentų. Visokių nuolaidų, užklijuotų ant batų, yra, bet kur žadėtoji 79 procentų nuolaida?

Pasirodo, tokių nuolaidų nėra. Didžiausia – 60 procentų. Parduotuvės atstovai teigia, kad batų su tokia didele nuolaida tikrai buvo, bet esą juos greitai išpirko. Kodėl tuomet vitrinoje kaba reklama su rėksminga nuolaida, neaišku. 

Kai kuriose parduotuvėse iš viso sunku suprasti, kas ir kiek procentų atpiginta. Tarkim, parduotuvės „Zara“ vitrinoje skelbiama – taikoma iki 70 procentų nuolaida. Bet viduje sunku suprasti, kur čia tos žadėtose nuolaidos – viskas suversta į krūvą: ir drabužiai, nukainuoti 50 procentų, ir tie, kuriems pritaikyta 13 procentų nuolaida. Tokių parduotuvių – ne viena.  

Tokiu atveju galima įtarti, kad parduotuvės naudoja klaidinamą reklamą, už kurią gresia bauda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius