Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Nuolaidos nebeskatina vartoti daugiau

Senas, bet Lietuvoje veiksmingas būdas priversti pirkti – paskelbti nuolaidų akcijas.
A.Ufarto/BFL nuotr. / Nuolaidų akcijos
Šaltinis: BNS
0
A A

Beveik pusę – apie 43,3 proc. – maisto ir greitojo vartojimo prekių Lietuvoje pirkėjai dabar perka tik kai šiems taikoma nuolaida. Pardavimo su nuolaida dalis grėsmingai auga, nors prekybininkai pripažįsta, kad ši priemonė jau seniai nebeskatina vartoti daugiau, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.

„Anksčiau buvo perkama neįvertinus, kad dalį nesuvartotų produktų teks išmesti, o dabar vartotojų planavimo ir racionalumo kur kas daugiau. Perkama tiek, kiek reikia kasdieniams poreikiams tenkinti. Vien tai, kad tam tikriems produktams ar prekėms taikoma didelė nuolaida, vartotojų neskatina pirkti gerokai daugiau“, – teigė prekybos tinklus valdančios „Maxima LT“ Rinkodaros ir pardavimų departamento direktorius Norbertas Žioba.

„Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europoje Artūras Urbonavičius teigė, kad sunkmečiu taikytos didžiulės akcijos suformavo savotišką pirkėjų elgesį – pasak jo, 30 proc. vartotojų perka mėgstamų ženklų prekes tik tada, kai šioms taikoma nuolaida, 28 proc. perka pamėgtose parduotuvėse, bet aktyviai ieško prekių su nuolaida, o 16 proc. pirkėjų lankosi skirtinguose prekybos centruose ir medžioja nuolaida pažymėtas prekes.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką