Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Olifeja“ teisiasi su „Žalgirio loto“ dėl prekių ženklo

Dvi didžiausios loterijų rinkos bendrovės Lietuvoje „Olifėja“ ir „Žalgirio loto“ susikirto dėl prekių ženklo.
Mokesčiai
Mokesčiai / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Vilniaus apygardos teisme sprendimo laukia dviejų loterijas organizuojančių bendrovių ginčas, ar skirtingai sudėliotas žodžių junginys – „Aukso puodas“ ir „Puodas aukso“ – reiškia tą patį, rašo „Verslo žinios“.

Pirmojo prekių ženklo savininkė „Olifėja“ dar metų pradžioje kreipėsi į teismą ir apskundė momentinius bilietus pavadinimu „Puodas aukso“ platinančią „Žalgirio loto“.

„Jie pradėjo prekiauti bilietais, nors „Aukso puodas“ yra patentuotas mūsų ženklas. Juo labiau kad mes dirbame tame pačiame sektoriuje“, – sprendimą kreiptis į teismą aiškino loterijų bendrovės „Olifėja“ generalinis direktorius Antanas Muraška.  Pasak „Žalgirio loto“ vadovo Šarūno Dusevičiaus, šie ženklai yra skirtingi ir niekieno teisių nepažeidžia.

„Keistas teismas, sakyčiau. „Aukso puodas“ ir „Puodas aukso“, jų nuomone, yra tas pats, kalbininkų nuomone, – ne. Valstybinis patentų biuras patentavo abi versijas. Ir jie čia ne tiek su mumis, kiek su Valstybiniu patentų biuru turėtų bylinėtis“, – įsitikinęs jis.

Abu vadovai sutinka tik dėl vieno: teismo aiškinimo abiem greičiausiai teks dar ilgokai palaukti.  Metų pradžioje skundą išnagrinėjęs Vilniaus apygardos teismas įpareigojo „Žalgirio loto“ nutraukti momentinės loterijos „Puodas aukso“ bilietų prekybą ir laikinai, kol baigsis teisminis ginčas dėl tariamo prekių ženklo savininko teisių pažeidimo, pašalinti juos iš apyvartos. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius