Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Omnitel“ prisistato nauju prekės ženklu ir šūkiu

Naujasis „Omnitel“ prekės ženklas.
„Omnitel“ nuotr. / Naujasis „Omnitel“ prekės ženklas.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Omnitel“ ketvirtadienį visuomenei atskleidė naująjį savo prekės ženklą ir naują šūkį: „Pirmiausia – Jūs“. Vizualiai atsinaujinti buvo ne lietuvių, o jų savininkų, kompanijos „TeliaSonera“, užgaida.

Ketvirtadienį išplatintame pranešime spaudai teigiama, kad pristatydama naują bendrą prekės ženklo identitetą „TeliaSonera“ žengia reikšmingą žingsnį vienijant kompaniją. Šis prekės ženklas atspindi unikalios pasaulinės patirties ir atskirų šalių kompetencijos derinį bei buvimą telekomunikacijų rinkos pirmeiviais.

Anot pranešimo, naujasis ženklas išsiskiria šilta purpurine spalva, yra dinamiškas ir vienijantis, simbolizuojantis lengvai pasiekiamą prisijungimą prie atskirų šalių ir viso pasaulio ryšių – tiek atskirose „TeliaSonera“ rinkose, tiek globalinėje erdvėje.

Naująjį prekės ženklą nuo šiandien perima ir telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, kuri, kaip ir visos 18 su nauju identitetu besivienijančių įmonių, tuo pačiu išlaiko savo ankstesnį pavadinimą.

„Tai naujas žingsnis mūsų kelionėje. Suteiksime realią naudą savo vartotojams, nes esame tarptautinė telekomunikacijų grupė, teikianti pažangiausias paslaugas, technologijas ir daugelį šalių apimančius pasiūlymus, ir kurianti sprendimus kiekvienos šalies vartotojams, atsižvelgiant į jų poreikius ir vietos sąlygas“, – pranešime spaudai cituojamas „TeliaSonera“ prezidentas Larsas Nybergas.

Šia proga „TeliaSonera“ pristato patraukliausius mobiliojo interneto tarptinklinio ryšio pasiūlymus Šiaurės ir Baltijos šalyse. 

„Nuo šiandien tarptinklines mobiliojo interneto kainas Šiaurės ir Baltijos šalyse mažiname 90 proc., ir tuo parodome, ką turime omenyje pabrėždami privalumą būti „TeliaSonera“ šeimos nariu. Šis kainų mažinimas tapo įmanomas išnaudojant mūsų buvimą Šiaurės ir Baltijos šalių rinkose“, – teigė jis.

Pirmaujančia Europos ir Eurazijos operatore „TeliaSonera“ tapo per mažiau nei dešimtmetį. Per kelerius pastaruosius metus „TeliaSonera“ pristatė pirmąjį pasaulyje 4G tinklą, sukūrė pirmaujantį Europos IP infrastruktūros  padalinį ir aukščiausiai pasaulyje esantį mobiliojo interneto tinklą Himalajuose. Grupė išsiplėtusi nuo Šiaurės ir Baltijos šalių iki Eurazijos padalinio ir toliau iki Nepalo, ir turi 150 mln. klientų.

„Susivieniję su „TeliaSonera“ šeima, naudodamiesi visos grupės sukaupta tarptautine patirtimi, teiksime savo klientams pasaulinio lygio paslaugas ir aptarnavimą. Šiandien sakome savo klientams – pirmiausia į jus atsižvelgsime kurdami naujus produktus ir paslaugas, stengsimės pateisinti visus jūsų lūkesčius, ir pirmiausia jūs, mūsų klientai, turėsite išskirtinę galimybę pirmieji išbandyti naujausias technologijas ir visada būti žingsniu priekyje. Tai atsispindi ir naujajame „Omnitel“ šūkyje „Pirmiausia – Jūs“, per pokyčius pratęsiančiame mūsų jau pradėtą kryptį“, – sakė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis.

Naujasis prekės ženklo identitetas nuo gegužės 12 dienos apima: „Netcom“ ir „NextGenTel“ (Norvegijoje), „Telia“ (Danijoje), „Telia“ (Švedijoje), „Sonera“ (Suomijoje), EMT ir „Elion“ (Estijoje), „Omnitel“ (Lietuvoje), „TeliaSonera“, „TeliaSonera Finans“ ir „TeliaSonera“ tarptautinį infrastruktūros padalinį. Šis ženklas jau naudojamas „Kcell“ (Kazachstane), „Geocell“ (Gruzijoje), „Ncell“ (Nepale), „Tcell“ (Tadžikistane), „Azercell“ (Azerbaidžane), „Moldcell“ (Moldovoje), o nuo birželio bus pradėtas naudoti „Ucell“ (Uzbekistane).

informacija
TELIA LIETUVA, AB
Vadovas: Kęstutis Šliužas Darbuotojų sk.: 2241 2015m . Pajamos: > 100 mln. Eur
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką