„Orlen Lietuvos“ generalinio direktoriaus pavaduotoja logistikos klausimais Danielia Krelowska sakė, kad toks sprendimas priimtas po to, kai aviaciniam kurui skirtos „Klaipėdos naftos“ talpyklos buvo panaudotos degalų importui, pirmadienį rašo savaitraštis „Veidas“.
„Bendrovės „Lukoil Baltija“ importuojamiems degalams supilti buvo panaudotos „Klaipėdos naftos“ talpos, kurios iki tol buvo skirtos „Orlen Lietuva“ eksportuojamam aviaciniam kurui laikyti“, – sakė D.Krelowska.
Anot jos, „Orlen Lietuvai“ buvo pasiūlyta ieškoti alternatyvių eksporto galimybių, todėl įmonė susitarė su Rygos uostu ir aviacinis kuras eksportuojamas per jį.
D.Krelowska teigimu, „Klaipėdos nafta“ iki liepos perkrovė 30 tūkst. tonų „Lukoil Baltijos“ importuoto benzino, o „Orlen Lietuva“ nuo balandžio iki liepos per Rygos uostą išsiuntė 91 tūkst. tonų aviacinio kuro.
„Nesunku suskaičiuoti, kiek pajamų negavo „Klaipėdos nafta“ ir Klaipėdos uostas. Įvežta 30 tūkst. tonų benzino, o atsisakyta galimybės eksportuoti 91 tūkst. tonų aviacinio kuro“, – tvirtino D.Krelowska.
„Orlen Lietuva“ jūros keliu eksportuoja apie 70 proc. produkcijos. Nuo 1999–ųjų eksportui skirta produkcija kraunama per Lietuvos valstybei priklausančią „Klaipėdos nafta“ – kasmet per šią bendrovę eksportuojama daugiau kaip po 5 mln. tonų naftos gaminių,