Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Pardavimų skatinimui įmonės piktnaudžiauja nuolaidomis

„Jamam“ nuolaidų diena Vilniaus „Akropolyje“
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / „Jamam“ nuolaidų diena Vilniaus „Akropolyje“
Šaltinis: 15min
0
A A

Lietuvos įmonės per dažnai naudoja nuolaidas kaip būdą skatinti pardavimus, daugiau dėmesio turėtų skirti pirkėjams suteikiamos vertės ir naudos komunikavimui, teigia rinkodaros ekspertai. Apie nuolaidų taikymą ir tinkamos kainos nustatymą pardavimo bei rinkodaros specialistai kalbės birželio 10 d. Vilniuje vyksiančiame seminare „Parduok! Nuolaidų rinkodara 2014“.

Nuolaidos kaip būdas skatinti pardavimus itin įsigalėjo ekonominio sunkmečio laikotarpiu, tačiau įmonės iki šiol aktyviai naudoja įvairias kainų mažinimo „akcijas“, bandydamos pritraukti pirkėjų. Visgi rinkodaros komunikacijos veiksmus reikėtų sutelkti ne į kainą ir nuolaidą, o į vertę ir naudą.

„Strategy Labs“ konsultantas Audrius Savickas sako, kad rinkodaroje veikia placebo efektas: pirkdami prekes su nuolaida vartotojai gauna mažiau naudos, taigi ir pasitenkinimo, džiaugsmo įsigytu daiktu. Įmonėms reikėtų išmanyti, kas vyksta žmonių galvose, t.y. suprasti netikėtus kainos ir vertės suvokimo aspektus.

Jeigu esate rinkodaros specialistas ir galvojate apie tai, kokią kainą parašyti nubraukus seną kainą, žinokite, kad jūsų prekė praras dalį savo poveikio.

„Jeigu esate rinkodaros specialistas ir galvojate apie tai, kokią kainą parašyti nubraukus seną kainą, žinokite, kad jūsų prekė praras dalį savo poveikio. Matyt todėl vis dar yra prekinių ženklų, kurie niekada nedaro nuolaidos, o siūlo papildomas vertes“, – pažymi A.Savickas.

Norint skatinti pardavimus, reikėtų tinkamai valdyti kainos, vertės ir nuolaidų ryšį, suprasti „akcijų“ bei prizų tikrąjį poveikį, pirkėjų jautrumą kainų pokyčiams, emocijų poveikį pirkimo sprendimams, naudoti tinkamą kainodaros strategiją.

Apie naujausias kainodaros tendencijas seminare „Parduok! Nuolaidų rinkodara 2014“ pranešimus skaitys „Strategy Labs“ rinkodaros konsultantas A.Savickas ir „DerybosLT“ vadovas Darius Rupšlaukis.

Seminaras vyks birželio 10 d. Vilniuje, viešbutyje „Crowne Plaza“.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką