Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

Pardavimus pernai 14 proc. išauginęs GM išsaugojo JAV automobilių rinkos lyderio vardą

Pardavimus pernai 14 proc. padidinęs koncernas „General Motors“ (GM) išsaugojo JAV naujų automobilių rinkos lyderio statusą.
REBECCA COOK / REUTERS
REBECCA COOK / REUTERS

GM pranešė per praėjusius metus pardavęs 2,6 mln. transporto priemonių ir taip gerokai aplenkęs pagrindinę konkurentę – Japonijos „Toyota“, kurios automobilius rinkosi 2,2 mln. pirkėjų.

Rezultatai rodo, kad GM įveikė padarinius rudenį šešias savaites trukusio JAV automobilių pramonės darbuotojų streiko, kuris paveikė „Didžiojo trejeto“ automobilių gamintojus, įskaitant „Ford“ ir „Stellantis“.

„2023-aisiais padidinome savo rinkos dalį, išlaikydami stiprias kainas ir mažas paskatas“, – sakė GM vyresnioji viceprezidentė Marissa West (Merisa Vest), pridurdama, kad šiemet koncernas taip pat tikisi gerų rezultatų.

Dabar GM užima 16,3 proc. JAV rinkos dalį, šiek tiek didesnę nei prieš metus.

„Cox Automotive“ naujausiais skaičiavimais, 2023-aisiais Jungtinėse Valstijose nupirkta maždaug 15,5 mln. naujų automobilių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Reklama
95 metų gimtadienį atšventusi „Astra LT“ į modernius sprendimus investavo kiek daugiau nei 600 tūkst. eurų