GM pranešė per praėjusius metus pardavęs 2,6 mln. transporto priemonių ir taip gerokai aplenkęs pagrindinę konkurentę – Japonijos „Toyota“, kurios automobilius rinkosi 2,2 mln. pirkėjų.
Rezultatai rodo, kad GM įveikė padarinius rudenį šešias savaites trukusio JAV automobilių pramonės darbuotojų streiko, kuris paveikė „Didžiojo trejeto“ automobilių gamintojus, įskaitant „Ford“ ir „Stellantis“.
„2023-aisiais padidinome savo rinkos dalį, išlaikydami stiprias kainas ir mažas paskatas“, – sakė GM vyresnioji viceprezidentė Marissa West (Merisa Vest), pridurdama, kad šiemet koncernas taip pat tikisi gerų rezultatų.
Dabar GM užima 16,3 proc. JAV rinkos dalį, šiek tiek didesnę nei prieš metus.
„Cox Automotive“ naujausiais skaičiavimais, 2023-aisiais Jungtinėse Valstijose nupirkta maždaug 15,5 mln. naujų automobilių.