Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pasauliniai išmaniųjų telefonų pardavimai šiek tiek sumažėjo

Pasauliniai išmaniųjų telefonų pardavimai antrąjį šių metų ketvirtį sumažėjo, tačiau „Samsung“ ir „Apple“ sustiprino savo pozicijas, rodo trečiadienį paskelbti IDC duomenys.
Telefonų ekranai užvaldę Londono gyventojus
Žmonės naudojasi išmaniaisiais telefonais. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Samsung“ išsaugojo didžiausios pasaulyje išmaniųjų telefonų gamintojos pozicijas ir pardavė 79,8 mln. telefonų bei valdė 23,3 proc. pasaulinės rinkos.

Antroje vietoje buvo „Apple“, pardavusi 41 mln. „iPhone“ telefonų ir kontroliavusi 12 proc. rinkos.

Abi kompanijos, lyginant su praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu, savo rinkos dalis padidino atitinkamai 1,4 ir 1,5 proc.

Trečioje vietoje atsidūrė kinų „Huawei“ su 11,3 proc. ir pagal valdomą rinkos dalį kompanija priartėjo prie „Apple“. Jos pardavimai šoktelėjo 19,6 proc., o rinkos dalis ūgtelėjo dviem procentiniais punktais.

Penketuką užbaigia Kinijos išmaniųjų gamybos bendrovės „Oppo“ ir „Xiaomi“ su atitinkamai 8,1 proc., ir 6,2 proc. rinkos dalimis.

IDC pažymi, kad apskritai išmaniųjų telefonų pardavimai sumažėjo. Augimą fiksavo tik pirmojo penketuko kompanijos, o kitų gamintojų pardavimai mažėjo.

„Ne paslaptis, kad išmaniųjų telefonų rinka yra iššūkių kupinas segmentas bendrovėms, kurios nori išsaugoti ar stiprinti savo pozicijas, ypač atsižvelgiant į tai, kad jau ir taip mažos vidutinės pardavimo kainos pernai dar sumažėjo 4,3 proc.“, – sakė IDC analitikas Ryanas Reithas.

Pavyzdžiui, „Apple“ prarado pozicijų Kinijos rinkoje, kur jos pajamos, lyginant su antruoju praėjusių metų ketvirčiu, sumažėjo 10 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius