Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Paskelbti ir apdovanoti geriausi lietuviškos reklamos kūrėjai

Festivalis Smiltynės jachtklube vyksta antrą kartą.
J.Andriejauskaitės nuotr. / Nemažai apdovanojimų gavo „Satta Outside“ festivalio kampanijos kūrėjai
Šaltinis: 15min
0
A A

Penktadienį pramogų ir verslo centre „Forum Palace” buvo paskelbti aštuntojo lietuviškos reklamos festivalio „ADrenalinas” nugalėtojai. Tradiciniu tapusio festivalio organizatoriai, Lietuvos reklamos agentūrų asociacija (KOMAA), šiais metais sulaukė 172 lietuviškos reklamos darbų iš kurių 30 buvo įteiktos tradicinės auksinės, sidabrinės ir bronzinės strėlės bei pagrindiniai „Grand Prix”, „Metų agentūros” ir „Metų kliento” apdovanojimai.

Reklamos festivalyje dalyvavo 22 reklamos kūrėjai (įmonės ir organizacijos), kurie konkursui pateikė nuo 2009 m. gegužės iki 2010 m. gegužės sukurtus reklamos projektus.

„Džiaugiuosi, kad su asociacijos narių, žiniasklaidos partnerių bei nuolatinių rėmėjų pagalba pavyko užtikrinti šio festivalio tęstinumą. Nors pats renginys taupumo sumetimais supaprastintas iki įteikimo ceremonijos, tačiau komisijos darbui ir apdovanojimų kokybei nuolaidos tikrai nebuvo daromos”, – sako KOMAA valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis.

Reklamos kūrėjų darbai varžėsi 17 konkurso kategorijų, o geriausiems iš geriausiųjų atiteko svarbiausi apdovanojimai: daugiausiai komisijos taškų surinko ir „Grand Prix” prizu buvo apdovanotas „Milk” darbas  „Ryga kraustosi”, „Metų agentūra” tapo „Not Perfect | Y&R”, o „Metų kliento” apdovanojimą pelnė lauko muzikos renginiai „Satta Outside”.

Apdovanojimą už geriausią interaktyvios reklamos sprendimą svetainėse gavo „Milk“ su „Satta Outside“, „Milk“ taip pat gavo apdovanojimą dizaino sprendimų srityje už „Grandma“ logotipą, geriausia reklamos kampanija pripažinta „Not Perfect | Y&R” kurta „Satta Outside“ festivalio kampanija.

Geriausius reklamos festivalio darbus rinko komisija, kurią sudarė 5 Lietuvos reklamos specialistai – „Not Perfect | Y&R” direktorius Paulius Senūta, „Milk” partneris Marius Petrukaitis, „VRS grupės” kūrybos direktorius Simonas Tarvydas, „Adell Taivas Ogilvy” kūrybos direktorius Galmantas Sasnauskas, „Lowe age” kūrybos direktorius Andrius Verseckas, ir 5 profesionalai iš užsienio – ADC*E klubo prezidentas Gianfranco Moretti iš Italijos, PROVID asocijuotas kūrybos direktorius Sergii Zinoviev iš Ukrainos, „Young & Rubicam” vyriausias kūrybos vadovas Jaime G. Mandelbaum iš Čekijos, „Ogilvy&Mather“ vykdantysis kūrybos direktorius Ferenc Benesch iš Vengrijos ir „Primary Saatchi & Saatchi partneris ir kūrybos direktorius Evgeniy Yunov iš Baltarusijos.

Komisijos pirmininko G. Moretti teigimu, po 2 dienas trukusių diskusijų ir svarstymų, visiems kartu visgi pavyko prieiti vieningos nuomonės ir išrinkti geriausius 10 festivalio kategorijų.

„Po ilgų diskusijų nusprendėme, jog 7 kategorijose nėra ypatingai išsiskiriančių darbų, todėl dar nutarėme suteikti reklamos agentūroms galimybę tose srityse pasitempti ir padirbėti. Apskritai Lietuvos reklamos kūrėjų darbai paliko labai gerą įspūdį, o labiausiai pagyrų yra verti daugiausiai apdovanojimų gavę dizaino sprendimų kategorijos darbai, taip pat reklama spaudoje ir televizijoje”, – sako G.Moretti.
 
Šiandien KOMAA Lietuvoje vienija 21 kūrybinę ir žiniasklaidos planavimo paslaugas teikiančią įmonę. Asociacijos tikslas yra kelti reklamos rinkos lygį ir ginti reklamos rinkos dalyvių interesus. KOMAA taip pat yra paskyrusi savo atstovą į Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos komisiją bei yra Lietuvos Reklamos biuro steigėja ir aktyvi jo narė.

Komentarai
Temos Reklama
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką