Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„PepsiCo“ pelno augimą per metus 14 proc. lėmė kainų didinimas

Viena pirmaujančių pasaulyje nealkoholinių gėrimų gamintojų – JAV „PepsiCo“ pardavimų pajamas savo finansinių metų trečiąjį ketvirtį, kuris baigėsi rugsėjo 9-ąją, padidino 7 proc., grynąjį pelną – 14 procentų.
REUTERS-Scanpix nuotr.
REUTERS-Scanpix nuotr.

Kita vertus, augimą nulėmė produkcijos kainų kėlimas septintą metų ketvirtį iš eilės, tuo tarpu pardavimų apimtys per metus sumenko 2,5 procento.

Anot bendrovės pranešimo, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, įplaukos augo nuo 21,971 mlrd. iki 23,453 mlrd. dolerių, grynasis pelnas – nuo 2,702 mlrd. iki 3,092 mlrd. dolerių.

Šiaurės Amerikos „Frito-Lay“ užkandžių tinklo pajamos didėjo 7 proc., gėrimų padalinio – 8 proc., „Quaker Foods“ padalinio – 5 procentais. Lotynų Amerikoje pajamos ūgtelėjo 21 proc., Europoje – 2 proc., Azijos ir Ramiojo vandenyno regione, Australijoje, Naujojoje Zelandijoje ir Kinijoje – 4 proc., tuo tarpu Afrikoje, Artimuosiuose Rytuose ir Pietų Azijoje – sumenko 6 procentais.

Nuo šių metų pradžios „PepsiCo“ akcijos atpigo 11 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius