Bene labiausiai olimpinėms žaidynėms ruošiasi restoranai – tikisi, kad svetur vyksiančios varžybos sporto aistruolius pritrauks prie televizoriaus ekranų ir ne kur kitur, o pas juos, penktadienį rašo „Kauno diena“ ir „Vilniaus diena“.
Bendrovės „Vičiūnų restoranų grupė“ direktorius Gediminas Balnis sakė, kad labai ruoštis olimpinėms žaidynėms nereikės, nes jau prieš metus, kai Lietuvoje vyko Europos krepšinio čempionatas, restoranas sustiprino jėgas. Jis prognozuoja, kad varžybų dienomis apyvarta augs 20-30 proc. Panašaus augimo tikisi ir kitos maitinimo įstaigos.
Restoranų tinklo „Fortas“ rinkodaros vadovas Kęstutis Markevičius pasakojo, kad Londone vyksiančių olimpinių žaidynių proga visuose restoranuose bus organizuojamos britų dienos, kai lankytojai galės paragauti specialių britiškų patiekalų.
Bendrovės „Čili Holdings“ Reklamos ir komunikacijos skyriaus vadovė Virgita Valiūnaitė pasakojo, kad restoranuose bus sumažintos populiariausių patiekalų ir gėrimų kainos, o po kiekvienos sportininkų pergalės lankytojų lauks staigmenos.
Prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovė ryšiams su visuomene Olga Malaškevičienė sakė, kad olimpinių žaidynių proga prekybos centrai siūlo marškinėlių ir rankinių su LRT projekto „Mūsų akys – Londone!“ simbolika. Pasak jos, pernai per Lietuvoje vykusį Europos krepšinio čempionatą atributika buvo šluojama nuo lentynų, o prekybos tinklo pardavimas buvo rekordinis. Tačiau šį kartą, anot O.Malaškevičienės, tokio ažiotažo nesitikima dėl paprastos priežasties – veiksmas vyksta ne Lietuvoje. Dėl šios priežasties, kaip teigė prekybos tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis, prekybos centrai specialiai olimpinėms žaidynėms nesirengė ir specialios šio renginio atributikos nesiūlys -lentynose bus galima rasti tik lietuviškos atributikos.
Internetinė parduotuvė „Pigu.lt“ vykstant olimpinėms žaidynėms siūlo 55 proc. nuolaidas televizoriams, buitinei technikai, mobiliesiems telefonams, kompiuteriams ar net grožio ir mados prekėms. O išparduodamos prekės kainuoja net iki 80 proc. pigiau.