Dabar populiaru
Publikuota: 2011 rugpjūčio 18d. 15:24

Pinigai iš IKI lojalumo kortelės išgaravo savaime

Prekybos centras „Iki“
Dienraščio „15 minučių“ nuotr. / Prekybos centras „Iki“

Prekybos tinklo IKI klientas Algirdas 15min.lt pasiskundė, kad pinigai, kuriuos jis įnešė į prekybos tinklo lojalumo kortelę, tiesiog išgaravo ir bankas „Nordea“ kaltina Algirdą išleidus ne savo pinigus.

Algirdas nuolatos apsiperka prekybos tinkle IKI, todėl įsigijo depozitinę nuolaidų kortelę. Sykį, nors pinigų kortelėje, Algirdo teigimu, tikrai buvo pakankamai, už prekes susimokėti vyrui nepavyko – kasininkė informavo, kad  likutis kliento sąskaitoje nėra pakankamas.

Algirdo atsiųsta sąskaita rodo, kad liepos ketvirtąją į sąskaitą buvo įmokėta 50 Lt, tačiau klientas teigia, kad tais pinigais taip ir nepasinaudojo – į sąskaitą jie įskaičiuoti niekad nebuvo. Tačiau bankui pasirodė kitaip.

„Kaip nustatyta, 2011-07-04 Jums papildžius banko sąskaitą IKI parduotuvės kasoje 50 Lt, sąskaitos papildymas buvo rezervuotas padvigubinant sumą“, – rašoma banko laiške Algirdui.

Tačiau sąskaita, atsiųsta prekybos tinklo klientui, jokios dvigubos rezervacijos nerodo. Tačiau bankas skundo neišgirdo ir paragino Algirdą kuo greičiau sumokėti: „Kadangi atlikdamas operacijas kortele jūs neužtikrinote pakankamo likučio sąskaitoje, be to, atsiskaitinėjote kortele viršydamas savo nuosavas  lėšas, susidarė sąskaitos perviršis, lygus 11,28 Lt. Apgailestaujame dėl jūsų patirtų nepatogumų ir taip pat primename, kad nedelsiant turite įnešti trūkstamą sumą į sąskaitą.“

„Nordea“ bankas kol kas atsakymo 15min.lt apie incidentą nepateikė.

Temos: 1 Nordea
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką