Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pirkėjai jau renkasi pavasario simboliais tapusias prekes: šašlykus, sėklas, dribsnius

Pirkėjai jau gyvena pavasario nuotaikomis, atskleidžia prekybos tinklo „IKI” pardavimų duomenys. Jais remiantis, išaugo tam tikrų prekių grupių, būdingų šiltajam sezonui, pardavimai. Dažniausiai pirkėjų krepšeliuose atšilus orams atsiduria šašlykai bei įvairios sėklos.
Šašlykai
Šašlykai / Fotolia nuotr.
Temos: 1 Šašlykai

Vien šašlykų šį vasarį nupirkta net 43 proc. daugiau nei ankstesniais metais tuo pačiu metu. Apie prasidėjusį grilio sezoną ir iškylas į gamtą liudija ir beveik penktadaliu padidėję alaus skardinėse pardavimai, rašoma „IKI“ pranešime.

Nors marinuota mėsa ir yra gana ryškus artėjančio pavasario indikatorius, tačiau geriausiai pirkėjų pavasariškas nuotaikas atskleidžia anksčiau prasidėję įvairių sėklų pardavimai. Anot A.Petraičio, pardavimus skatino ne tik atšilę orai, bet ir specialūs pasiūlymai pirkėjams, asortimento išplėtimas. Stebima, kad pirkėjai vis dažniau renkasi geresnės kokybės ir žinomų Lietuvoje  gamintojų sėklas. Palankus oras augalų daiginimui lėmė, jog per šių metų vasarį sėklų prekybos tinkle buvo parduota 3,5 karto daugiau nei pernai tuo pačiu metu.

Artėjant pavasariui susirūpino ne tik savo daržu, bet ir mityba. Vis dažniau maisto prekių lentynose ieškoma daugiau naudingų medžiagų ir mažiau kalorijų turinčio maisto, – A.Petraitis.

Šiemet pirkėjų krepšeliuose atsiduria įvairios sėklos, dažniausiai perkamos daržovių – pomidorų, agurkų, ridikėlių, morkų, paprikų ir salotų. Taip pat populiarios špinatų, krapų, bazilikų, bei kitų prieskoninių žolelių sėklos. Pastebima, jog po truputį prasideda ir gėlių sėklų pardavimų sezonas, šiuo metu populiariausios našlaičių ir neužmirštuolių sėklos.

Prekybos tinklo duomenimis, apie šilto sezono pradžią byloja ir kitų prekių grupių pardavimai.

„Pastebime, jog pirkėjai artėjant pavasariui susirūpino ne tik savo daržu, bet ir mityba. Vis dažniau maisto prekių lentynose ieškoma daugiau naudingų medžiagų ir mažiau kalorijų turinčio maisto. Vieni populiariausių šioje prekių kategorijoje – įvairūs dribsniai ir jų batonėliai. Jų pardavimai pastaruoju metu augo beveik 40 proc.”, – kalba A. Petraitis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius