Pirkėjų „Akropoliuose“ 2011 m. padaugėjo dar 1 milijonu

Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių prekybos bei pramogų centruose „Akropolis“ 2011 metais pirko ir pramogavo 45,8 mln. svečių.
Prekių išpardavimas prekybos centre
Prekių išpardavimas prekybos centre / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Tai milijonu lankytojų arba 2 proc. daugiau nei 2010 m., kai „Akropoliai“ sulaukė 44,8 mln. pirkėjų.

„2011 m. buvo toliau jaučiamas palaipsnis mažmeninės prekybos rinkos atsigavimas, kuris prasidėjo 2010 m. antroje pusėje. Kiek pagerėjusios buvo ne tik pirkėjų, bet ir verslo nuotaikos – žymiai išaugo investicijos į parduotuvių atnaujinimą, plėtrą, naujų prekių ženklų pritraukimą“, – sako bendrovės „Akropolis LT“, valdančios Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“, Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.

2011 m. Vilniaus „Akropolyje“ atsidarė pirmosios Baltijos šalyse „Massimo Dutti“ ir „Next“ parduotuvės, Klaipėdoje – „Promod“, Šiauliuose – „Reserved“ ir „Crop Town“. Daugelis „Akropoliuose“ veikiančių nuomininkų iš esmės atnaujino parduotuves – Vilniuje atidaryta didžiausia šalyje tik moterims skirta „United Collors of Benetton“, pirmoji naujos koncepcijos „Vero Moda“ parduotuvė, išskirtinis atnaujintas „Omnitel“ salonas.

Plečiasi ne tik „Akropoliuose“ veikiančios parduotuvės, bet ir paslaugas, įvairias pramogas siūlantys nuomininkai. Vilniuje atidarytas viena didžiausių Baltijos šalyse tik vaikams skirtų pramogų zonų – „Svajonių miestas“. Vis populiaresnės tampa specializuotos kavinukės, barai, siūlantys tik tam tikrus patiekalus. Ši rinka didėja – šiemet Vilniaus „Akropolyje“ atidaryta pirmoji „Coffee In“ kavinė, o „Mango pica“ picerija pasiūlė savo lankytojams naują koncepciją, kurioje – net trys skirtingo maisto barai, Klaipėdoje itin populiariomis tapo tik šiemet pradėjusios veikti „Crustum“ kepyklėlė ir „Vero Cafe“.

Iš viso Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ 2011 m. atsidarė daugiau nei 30 naujų parduotuvių ir restoranų, o prekybos ir pramogų centrų plotai buvo išnuomoti 100 proc.

„Kauno „Akropolyje“ 2011 m. atsidarė 14 naujų parduotuvių ir prekybinių salonų – per du aukštus įsikūrė „Charlie pizza“ ir „La Crepe“, pramogų zonoje duris atvėrė „City“ boulingas, – sako Daiva Žvinytė, bendrovės „ReSolution Property Management LT“, valdančios Kauno „Akropolį“ direktoriaus pavaduotoja. – Šiais metais pagrindinė nuomininkų struktūros strategija – tarptautinių ženklų pritraukimas į Kauną. Tad ir kauniečiai šiemet planuoja turėti tokius prekinius ženklus kaip „Massimo Dutti“, „Gerry Weber“, „Jack & Jones”, „Timberland“.

„Per metus paprastai atnaujinama iki 10 proc. „Akropoliuose“ veikiančių parduotuvių, panaši tendencija, manau, išliks ir 2012 m. Jau kovo mėnesį „Akropoliuose“ planuojama atidaryti pirmąsias Baltijos šalyse „Aldo“ avalynės parduotuves“, – sako bendrovės „Akropolis LT“ Nuomos skyriaus vadovė R.Jakubčionienė.

„Akropoliai“ jau tapo ne tik Lietuvos, bet ir visam regionui skirtais prekybos ir pramogų centrais. Pirkėjų iš Baltarusijos skaičius 2011 m., lyginant su 2010 m., išaugo dvigubai. Pirkėjai iš Kaliningrado srities važiuoja į Klaipėdos „Akropolį“, o Latvijos gyventojai – į Šiaulių „Akropolį“, – pastebi R.Jakubčionienė.

Pasak jos, į Lietuvą ir „Akropolius“ svečius iš kaimyninių valstybių traukia didesnis prekių pasirinkimas, geras kokybės bei kainos santykis, sąlyginai nedidelis atstumas bei galimybė Lietuvoje susikalbėti gimtąja kalba.

Bendrovė „Akropolis LT“ valdo Vilniaus, Šiaulių ir Klaipėdos „Akropolius“. Kauno „Akropolį“, kuris 2008 m. buvo parduotas Vokietijos investiciniam fondui „Deka Immobilien GmbH“, valdo bendrovė „ReSolution Property Management LT“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Augalinė mityba gali būti įvairi ir skani: kviečia išbandyti nuo užkandžių iki desertų
Reklama
Tris kartus daugiau nei visa rinka: naujas „Darnu Group“ projektas fiksuoja neregėtus butų pardavimus
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias