Pirkėjus nuo parduotuvių, be kita ko, atgrasė lietingi orai, teigia leidinio cituojami analitikai.
Pirkėjų srautas Didžiosios Britanijos parduotuvėse spalį, palyginti su metais anksčiau, sumažėjo 3,2 proc., parodė Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos įmonių konsorciumo (BRC) ir tyrimų bendrovės „Springboard“ analitikų duomenys.
Vadinamojo auksinio ketvirčio – trijų mėnesių laikotarpio prieš Kalėdas, per kurį mažmenininkai dažnai gauna didžiąją dalį savo pelno – pradžia šiais metais buvo prasčiausia nuo 2012 metų, pažymi „Springboard“.
Pasak „Springboard“ rinkų direktorės Diane Wehrle, vartotojai parduotuvėse rečiau lankėsi dėl, be kita ko, nepalankių oro sąlygų.
O BRC vadovė Helen Dickinson pažymėjo, jog spaudimą vartotojams taip pat padarė padidėjęs neapibrėžtumas dėl politinės padėties, kurį lėmė gruodį numatomi rinkimai.
„Vyraujantis politinis neapibrėžtumas, regis, daro didelį poveikį pirkėjų aktyvumui, ypač atsižvelgiant į žemą vartotojų pasitikėjimo lygį“, – pareiškė D. Wehrle.