Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po euro įvedimo kainos grįš prie įprastų skaičių

Po pusmečio, įsivedę eurą, parduotuvių lentynose matysime gerokai įvairesnę kainų paletę nei devynetukai pabaigoje, tačiau ilgainiui prekybininkai veikiausiai grįš prie įprastų devynetų. Rinkodaros specialistai vienbalsiai teigia, kad tokia kainų strategija padeda parduoti, tačiau kartu šis skaičius sukelia ir išparduodamo produkto asociacijų, o tai prekių ženklams ne visada naudinga, trečiadienį rašo „Verslo žinios“.
Trešnių kainos Taline
Trešnių kainos Taline / Alfredo Pliadžio nuotr.

„Žmonės perskaito pirmus du skaičius, o į kitus kreipia mažiau dėmesio. Tad nors dėl euro įvedimo mažmeninėje prekyboje kurį laiką matysime kitokias kainas, nei mums įprasta dabar, tik laiko klausimas, kada išnyks ketvertukais ar trejetukais besibaigiančios kainos. Visi siekia to paties – didesnio pardavimo, tad, kol tokia kainodara pasiteisina, niekas nenori nieko keisti“, – teigė Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos narys Rytis Buračas.

ISM „Executive School“ rinkodaros programų vadovė Kristina Maikštėnienė taip pat teigė, kad devynetais besibaigiančias kainas vartotojai suvokia kaip mažesnes, tačiau, pasak jos, tokios kainos gali sukelti išpardavimo įspūdį, o tai brangesnėms prekėms gali duoti neigiamą efektą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius