Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Populiarėja produktai su prekybininkų duotais vardais

Prekybos centras
„Scanpix“ nuotr. / Prekybos centras
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Lietuvos didžiuosiuose mažmeninės prekybos tinkluose daugėja produktų su prekybininkams priklausančiais prekių ženklais – jie per pastaruosius metus iš pigiausių prekių sąrašo išstūmė kone visus kitų gamintojų vardus.

Produktus su prekybininkui priklausančiu prekės ženklu, dar vadinamu nuosava etikete, dažniausiai gamina tos pačios įmonės, kurios tiekia prekes ir su savo pavadinimais. Tik skiriasi tokių produktų kaina, o neretai ir sudėtis, pirmadienį rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.

Prekybos centrai skelbia, kad prekių su nuosavomis etiketėmis paklausa auga. Nors uždarbis iš jų nėra labai didelis, tai padeda pritraukti daugiau pirkėjų.

„Nuosavų etikečių apyvarta šiuo metu yra trečdaliu didesnė nei prieš metus ar dvejus. Pernai išplėstas ir prekių su nuosava etikete asortimentas – jis išaugo kone dvigubai. Šios prekės yra ne mažiau kaip 20 proc. pigesnės už įprastas“, – teigė tinklo „Rimi“ atstovė Jovita Bagdonaitė.

Prekybos tinklas „Maxima“ šių metų kovą pirkėjams siūlė 403 „Optimos“ ir 154 „Favorit“ produktus. Šie vardai priklauso „Maximos“ tinklui. Dabar prekybos centrų lentynose – 422 „Optimos“ ir 159 „Favorit“ produktai.

„Produktų su nuosavu ženklu paklausa itin augo per krizę“,– sakė tinklui „Norfa“ atstovaujantis Darius Ryliškis. Anot jo, kai kurių pigiausių produktų apyvarta per pastaruosius metus išaugo kelis kartus.  

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką