-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

Praėjusių metų šventinis laikotarpis pranoko 2018-ųjų: pardavimų apyvarta išaugo 4 proc.

Šventinis laikotarpis 2019 metais prekybininkams buvo palankesnis nei 2018-aisiais. Praėjusiais metais šventiniu periodu pardavimų apyvarta išaugo 4%, skaičiuoja tyrimų bendrovė „Nielsen“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Eurai
Eurai / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.
Temos: 2 Verslas Pardavimai

„Nielsen“ vadovė Ilona Lepp sako, kad 2019 m. per šventes 6,2% daugiau pinigų buvo išleista mėsai ir mėsos produktams. Pirkėjų krepšeliuose dominavo vištiena, kuriai pernai buvo išleista 15% daugiau, kiaulienai – tik 6% daugiau. Šventėms gyventojai buvo kur kas labiau linkę rinktis jau paruoštus mėsos gaminius, kuriems skyrė 11% daugiau savo lėšų.

Lyginamuoju laikotarpiu vaisių pardavimai išaugo net 19%. Labiausiai didėjo pirkėjų išlaidos obuoliams (81%), persimonams (42%), avokadams (39%) ir bananams (24,5%).

Fotolia nuotr./Bananai
Fotolia nuotr./Bananai

Analizuojant alkoholio pirkimo tendencijas matoma, kad jo pardavimai kilo kiek nuosaikiau – alkoholiui per šventes išleista 3,2% daugiau nei 2018 m. Praėjusiais metais labiausiai ūgtelėjo brendžio ir viskio pardavimai (6%), o degtinės parduota 1% mažiau.

„Nielsen“ jau praėjusiais metais pastebėjo, kad susidomėjimas nealkoholiniu alumi ir jo kokteiliais vis kyla. Per šventes ši tendencija taip pat nepakito – 2019 m. nealkoholiniam alui išleista net 11% daugiau nei užpernai.

Praėjusių metų šventiniu periodu nupirkta kiek mažiau šviežios žuvies – gyventojai jai išleido 0,5% mažiau. Priešinga situacija rūkytos ir sūdytos žuvies lentynose – jos pardavimai išaugo net 19%.

„Apibendrindami surinktus dviejų metų duomenis matome, kad tipiškame lietuvio prekių krepšelyje auga vištienos populiarumas, jame atsirado daugiau brangesnių stipriųjų alkoholinių gėrimų ir nealkoholinio alaus. Tarp prekių šventiniam stalui matome žymiai daugiau paruoštos nei šviežios žuvies. Lietuviai tampa vis labiau užimti ir mažiau laiko skiria maisto gamybai, tad nenuostabu, kad per pastarąsias šventes jie pirko kur kas daugiau jau paruošto maisto – tai atitinka pasaulines tendencijas“, – duomenis apibendrina I.Lepp.

Remiantis tyrimų bendrovės duomenimis, pernai šalies gyventojų išlaidos paruoštam maistui išaugo 19 %, namų dekoravimui – 15%, o energetiniams gėrimams – 35%.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius