Prancūzija: Paryžius ir JAV turi 15 dienų išspręsti ginčą dėl skaitmeninio mokesčio

Prancūzija ir Jungtinės Valstijos nusistatė 15 dienų terminą, per kurį mėgins išspręsti ginčą dėl JAV technologijų milžinų apmokestinimo, antradienį pareiškė Prancūzijos finansų ministras Bruno Le Maire.
Prancūzija
Prancūzija / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Ministras pranešė pirmadienį „ilgai kalbėjęsis“ telefonu su JAV iždo sekretoriumi Stevenu Mnuchinu.

„Nusistatėme lygiai 15 dienų“ terminą išspręsti šį klausimą Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijoje (EBPO), pareiškė B.Le Maire ir paragino Vašingtoną šiuo laikotarpiu nenustatyti sankcijų.

Apie nustatytą terminą ministras pareiškė per Paryžiuje surengtą susitikimą su Philu Hoganu, už prekybą atsakingu Europos Komisijos nariu, kuris nurodė, jog Europos Sąjunga (ES) „palaikys Prancūziją“ šiame ginče.

JAV prezidentas Donaldas Trumpas praėjusį mėnesį pagrasino nubausti Paryžių už technologijų milžinams, tokiems kaip „Netflix“ ir „Amazon“, nustatytą naują mokestį ir įspėjo galįs įvesti didelius atsakomuosius muitus 2,4 mlrd. JAV dolerių vertės prancūziškoms prekėms, įskaitant vynus, makiažo priemones ir odines rankines.

B.Le Maire pirmadienį paragino Vašingtoną atsisakyti tokių sankcijų ir įspėjo, jog ES tokiu atveju galėtų imtis atsakomųjų veiksmų.

„Šis prekybos karas niekam nebus naudingas ir raginu mūsų amerikiečių draugus parodyti išmintį, atsitokėti“, – pareiškė jis radijo stočiai „France Inter“.

Prancūzija pernai patvirtino naują mokestį technologijų bendrovėms, nes tarptautinės pastangos rasti naują būdą, kaip apmokestinti pajamas iš elektroninės prekybos ir reklamos, kol kas nedavė konkrečių rezultatų.

Tačiau Vašingtonas teigia, jog įvedus šį mokestį yra diskriminuojamos JAV bendrovės, tokios kaip „Google“, „Apple“, „Facebook“ ir „Amazon“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?
Reklama
„Telia“ kelia priklausomybės nuo telefonų klausimą – reklama skatins sąmoningą ekranų naudojimą