„Topo grupės“ valdybos pirmininkas Aurelijus Rusteika teigia, jog situacija mažmeninėje buitinės technikos ir elektronikos rinkoje ima stabilizuotis. Pirmais šių metų mėnesiais ji buvo nukritusi maždaug 30 procentų.
Nors daugumos prekių grupių pardavimo apimtis dar yra apie 15 proc. mažesnė nei praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, tam tikrų pozityvių rinkos atsigavimo požymių jau matyti. LCD televizorių pardavimas, palyginti su praėjusiais metais, ir toliau kyla. Tam turi įtakos gerų kainų pasiūlymai, technologijų naujienos, pavyzdžiui, gegužės mėnesį Lietuvą pasiekusi naujos serijos LG televizorių partija. Pardavimo didėjimas rodo, kad dabar lietuviai investuoja į naujausias technologijas, modernių prietaisų pirkimas nėra sustoję.
Įmontuojamos buitinės technikos segmentas išlieka stabilus. Kadangi ši prekių grupė yra tiesiogiai susijusi su situacija nekilnojamojo turto (NT) rinkoje, manyta, jog NT štilis stipriai sumažins ir tokios technikos pardavimą. A.Rusteika sako, kad dabar montuojamą techniką perka klientai, kurie renovuoja butus arba įsikelia į naujus namus.
Šiuo metu, kaip ir kasmet vasaros pradžioje, vėl pagyvėjo prekyba šaldytuvais-šaldikliais. O atostogų laikotarpis daugelį paskatino įsigyti naujos fototechnikos – pakilo skaitmeninių ir veidrodinių fotoaparatų, vaizdo kamerų pardavimas.