Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Prekyba drabužiais atsigauna – atidaromos naujos parduotuvės

Audiniai
Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr. / Audiniai
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Prekybos drabužiais ir avalyne verslas atkunta: vasarai baigiantis Lietuvoje duris atvėrė ne vienas užsienio prekės ženklų salonas, penktadienį informuoja dienraštis „Lietuvos rytas“.

„Tarptautiniu mastu veikiantys parduotuvių tinklai jaučia pokyčius: atgijus užsienio rinkoms, matyti ir didesnis Lietuvos ekonomikos atsigavimas. Be to, į Lietuvą tarptautiniai tinklai dabar ateina naudodami franšizę. Tai rodo, kad vietos verslininkai stiprėja, yra pajėgūs įsigyti užsienio prekybininkų franšizes ir taip juos atvesti į Lietuvą“, – kalbėjo sostinės prekybos centro „Ozas“ vadovė Inga Navickaitė.

Šiame prekybos centre atidaromi danų juvelyrikos prekės ženklo „Pandora“ ir italų odinės galanterijos „Carpisa“ salonai. Taip pat neseniai duris atvėrė rūbų jaunimui parduotuvė „Dodi Italia“, batų parduotuvės „Tamaris“ ir „Este“.

Naujienų turi ir Vilniaus „Akropolis“: jame įsikūrė pirmoji Baltijos šalyse garsaus ispanų prekės ženklo „Massimo Dutti“ parduotuvė. „Krizės įkarštyje mažmeninė prekyba išgyveno sunkų laikotarpį, todėl reikėjo pertvarkyti išlaidų struktūrą, taupyti. Dabar jaučiame, kad rinka stabilizuojasi“, – sakė bendrovės „Apranga“, valdančios „Massimo Dutti“ parduotuvę franšizės principu, atstovė Irma Marcinkienė.

Pasak jos, šįmet per 6 mėnesius, palyginti su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, prabangos prekių segmentas Baltijos šalyse augo daugiau nei 20 proc.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką