Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Prekybos centro nuolaidų kortelės turėjimas – ne įrodymas, kad pirkėjas lojalus

Pirkėjas
Šarūno Mažeikos/BFL nuotr. / Pirkėjas.
Šaltinis: BNS
0
A A

Visi prekybos tinklai išleido lojalumo korteles, tačiau padaryti pirkėjų lojalių tai nepadeda, o dar labiau jį sumažino sunkmetis ir nuolaidų kultūra.

Norint suburti ištikimų vartotojų būrį, reikia turėti ir patogiose vietose išsidėsčiusį parduotuvių tinklą, ir užsitikrinti palankų bendrą kokybės bei kainos santykį, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenimis, nė prie vieno prekybos tinklo neprisirišusių pirkėjų šiemet Lietuvoje buvo 38 proc., o iki sunkmečio, 2008 metas – 27 proc.

„Lietuvoje pirkėjams nesvarbu, kurioje prekybos vietoje pirkti. Dabar lyderiauja akcijos“, – sako bendrovės „Palink“, valdančios prekybos tinklus „Iki“ ir „Cento“, rinkodaros ir komunikacijos direktorius Arvydas Rimas.

Pirkėjai naudojasi įvairių prekybos tinklų kortelėmis, o analogišką akciją ar pasiūlymą pateikęs kitas prekybos tinklas juos persivilioja. „TNS LT“ duomenimis, 19 proc. gyventojų yra ištikimi vieno konkretaus prekybos centrų tinklo klientai, nors lankosi ir kituose.

Bendrovės „Palink“, valdančios prekybos tinklus „Iki“ ir „Cento“, lojalumo korteles yra įsigiję 800 tūkst. pirkėjų, 30 proc. iš jų kortelėmis nepasinaudojo nė karto.

„Maxima“ lojalumo kortelę yra įsigiję 1,6 mln. pirkėjų.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką