-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prekybos centro nuolaidų kortelės turėjimas – ne įrodymas, kad pirkėjas lojalus

Visi prekybos tinklai išleido lojalumo korteles, tačiau padaryti pirkėjų lojalių tai nepadeda, o dar labiau jį sumažino sunkmetis ir nuolaidų kultūra.
Pirkėjas
Pirkėjas. / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Norint suburti ištikimų vartotojų būrį, reikia turėti ir patogiose vietose išsidėsčiusį parduotuvių tinklą, ir užsitikrinti palankų bendrą kokybės bei kainos santykį, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenimis, nė prie vieno prekybos tinklo neprisirišusių pirkėjų šiemet Lietuvoje buvo 38 proc., o iki sunkmečio, 2008 metas – 27 proc.

„Lietuvoje pirkėjams nesvarbu, kurioje prekybos vietoje pirkti. Dabar lyderiauja akcijos“, – sako bendrovės „Palink“, valdančios prekybos tinklus „Iki“ ir „Cento“, rinkodaros ir komunikacijos direktorius Arvydas Rimas.

Pirkėjai naudojasi įvairių prekybos tinklų kortelėmis, o analogišką akciją ar pasiūlymą pateikęs kitas prekybos tinklas juos persivilioja. „TNS LT“ duomenimis, 19 proc. gyventojų yra ištikimi vieno konkretaus prekybos centrų tinklo klientai, nors lankosi ir kituose.

Bendrovės „Palink“, valdančios prekybos tinklus „Iki“ ir „Cento“, lojalumo korteles yra įsigiję 800 tūkst. pirkėjų, 30 proc. iš jų kortelėmis nepasinaudojo nė karto.

„Maxima“ lojalumo kortelę yra įsigiję 1,6 mln. pirkėjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius