Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Prekybos tinklas „Norfa“ mausto pirkėjus

Kad pustrečio tūkstančio prekių „Norfa“ kortelių turėtojams parduodamos su keturiasdešimties procentų nuolaida, šaukte šaukia didžiuliai skelbimai, iškabinėti visose prekybos tinklo parduotuvėse. Tačiau gali būti, kad nuolaidų kampanija, kuri dar truks ilgiau nei savaitę, gali viso labo būti labai gerai organizuotas pirkėjų proto muilinimas.
„Norfos“ prekybos centras
Parduotuvėse „Norfa“ skelbiamos akcijos klaidina pirkėjus. / 15min.lt/Egidijaus Jankausko nuotr.
Temos: 1 „Norfa“

Iškart po Naujųjų prekybos centras „Norfa" paskelbė, kad dvi savaites, iki sausio 22-osios, net 2500 įvairių prekių bus parduodama su akinančia 40 proc. nuolaida, rašo „Respublikos" žurnalistas Vidmantas Užusienis.

Kai kurie pirkėjai puolė į „Norfos“ parduotuves ir liko it musę kandę. Mat ne vienoje ir ne dviejose parduotuvėse paminėto išparduoti skirto prekių kiekio nebuvo ir nėra. O su reklamuojama nuolaida buvo pardavinėjamos menkavertės, nepaklausios prekės.

Jei pasakoma, kad pirkėjas gali pasirinkti prekę su nuolaida iš pustrečio tūkstančio, vadinasi, tiek prekių ir turi būti. Pagal įstatymą pats reklamos davėjas atsako, kad reklama būtų teisinga...

Žurnalistas lankėsi penkiose Vilniuje esančiose įvairių lygių parduotuvėse ir visur vaizdas buvo panašus. Su keturiasdešimties proc. nuolaida siūlomos tos prekės, kurios, švelniai tariant, nėra populiarios. Kai kurios, pavyzdžiui, sąsiuviniai ar pieštukai, – dėl sezoniškumo. Kitos – dėl to, kad yra nepaklausios apskritai. Beveik visos pagamintos kinų, todėl ir be nuolaidų pigios.

Tačiau įdomiausia, kad nei vienoje parduotuvėje to prekių kiekio, kuris skelbiamas reklamose, iš tikrųjų nebuvo. 

Prekybos tinklo „Norfa“ atstovė sostinės Verkių gatvėje esančio prekybos centro direktorė Aušrė Žalienė dienraščiui tvirtino, kad iš tikrųjų „kai kuriose parduotuvėse akcijos prekių gali trūkti“.

Konkurencijos taryboje į „Respublikos“ klausimus atsakė tarybos atstovė Palmira Kvietkauskienė. Jos tvirtinimu, nesvarbu, ar prekybos centrai skelbia akcijas, ar išpardavimus, reklamoje pateikta informacija turi atitikti tikrovę. „Jei pasakoma, kad pirkėjas gali pasirinkti prekę su nuolaida iš pustrečio tūkstančio, vadinasi tiek prekių ir turi būti. Pagal įstatymą pats reklamos davėjas atsako, kad reklama būtų teisinga. Tačiau šiuo atveju gali būti, kad ji turi klaidinančios reklamos požymių“, – tvirtino pašnekovė.

Kaip „Rimi“ apgavo pirkėją skaitykite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas
Reklama
Skrydžio režimu: atviras „Gurtam“ vadovo interviu su Benediktu Vanagu
Reklama
Kokias tvoras ir kodėl šiemet renkasi namų savininkai?