Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Prekybos tinklas „Norfa“ mausto pirkėjus

Kad pustrečio tūkstančio prekių „Norfa“ kortelių turėtojams parduodamos su keturiasdešimties procentų nuolaida, šaukte šaukia didžiuliai skelbimai, iškabinėti visose prekybos tinklo parduotuvėse. Tačiau gali būti, kad nuolaidų kampanija, kuri dar truks ilgiau nei savaitę, gali viso labo būti labai gerai organizuotas pirkėjų proto muilinimas.
„Norfos“ prekybos centras
Parduotuvėse „Norfa“ skelbiamos akcijos klaidina pirkėjus. / 15min.lt/Egidijaus Jankausko nuotr.
Temos: 1 „Norfa“

Iškart po Naujųjų prekybos centras „Norfa" paskelbė, kad dvi savaites, iki sausio 22-osios, net 2500 įvairių prekių bus parduodama su akinančia 40 proc. nuolaida, rašo „Respublikos" žurnalistas Vidmantas Užusienis.

Kai kurie pirkėjai puolė į „Norfos“ parduotuves ir liko it musę kandę. Mat ne vienoje ir ne dviejose parduotuvėse paminėto išparduoti skirto prekių kiekio nebuvo ir nėra. O su reklamuojama nuolaida buvo pardavinėjamos menkavertės, nepaklausios prekės.

Jei pasakoma, kad pirkėjas gali pasirinkti prekę su nuolaida iš pustrečio tūkstančio, vadinasi, tiek prekių ir turi būti. Pagal įstatymą pats reklamos davėjas atsako, kad reklama būtų teisinga...

Žurnalistas lankėsi penkiose Vilniuje esančiose įvairių lygių parduotuvėse ir visur vaizdas buvo panašus. Su keturiasdešimties proc. nuolaida siūlomos tos prekės, kurios, švelniai tariant, nėra populiarios. Kai kurios, pavyzdžiui, sąsiuviniai ar pieštukai, – dėl sezoniškumo. Kitos – dėl to, kad yra nepaklausios apskritai. Beveik visos pagamintos kinų, todėl ir be nuolaidų pigios.

Tačiau įdomiausia, kad nei vienoje parduotuvėje to prekių kiekio, kuris skelbiamas reklamose, iš tikrųjų nebuvo. 

Prekybos tinklo „Norfa“ atstovė sostinės Verkių gatvėje esančio prekybos centro direktorė Aušrė Žalienė dienraščiui tvirtino, kad iš tikrųjų „kai kuriose parduotuvėse akcijos prekių gali trūkti“.

Konkurencijos taryboje į „Respublikos“ klausimus atsakė tarybos atstovė Palmira Kvietkauskienė. Jos tvirtinimu, nesvarbu, ar prekybos centrai skelbia akcijas, ar išpardavimus, reklamoje pateikta informacija turi atitikti tikrovę. „Jei pasakoma, kad pirkėjas gali pasirinkti prekę su nuolaida iš pustrečio tūkstančio, vadinasi tiek prekių ir turi būti. Pagal įstatymą pats reklamos davėjas atsako, kad reklama būtų teisinga. Tačiau šiuo atveju gali būti, kad ji turi klaidinančios reklamos požymių“, – tvirtino pašnekovė.

Kaip „Rimi“ apgavo pirkėją skaitykite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius