Dabar populiaru
Publikuota: 2009 sausio 13d. 09:25

Prekybos tinklas „Norfa“ mausto pirkėjus

„Norfos“ prekybos centras
15min.lt/Egidijaus Jankausko nuotr. / Parduotuvėse „Norfa“ skelbiamos akcijos klaidina pirkėjus.
Kad pustrečio tūkstančio prekių „Norfa“ kortelių turėtojams parduodamos su keturiasdešimties procentų nuolaida, šaukte šaukia didžiuliai skelbimai, iškabinėti visose prekybos tinklo parduotuvėse. Tačiau gali būti, kad nuolaidų kampanija, kuri dar truks ilgiau nei savaitę, gali viso labo būti labai gerai organizuotas pirkėjų proto muilinimas.

Iškart po Naujųjų prekybos centras „Norfa" paskelbė, kad dvi savaites, iki sausio 22-osios, net 2500 įvairių prekių bus parduodama su akinančia 40 proc. nuolaida, rašo „Respublikos" žurnalistas Vidmantas Užusienis.

Kai kurie pirkėjai puolė į „Norfos“ parduotuves ir liko it musę kandę. Mat ne vienoje ir ne dviejose parduotuvėse paminėto išparduoti skirto prekių kiekio nebuvo ir nėra. O su reklamuojama nuolaida buvo pardavinėjamos menkavertės, nepaklausios prekės.

Jei pasakoma, kad pirkėjas gali pasirinkti prekę su nuolaida iš pustrečio tūkstančio, vadinasi, tiek prekių ir turi būti. Pagal įstatymą pats reklamos davėjas atsako, kad reklama būtų teisinga...

Žurnalistas lankėsi penkiose Vilniuje esančiose įvairių lygių parduotuvėse ir visur vaizdas buvo panašus. Su keturiasdešimties proc. nuolaida siūlomos tos prekės, kurios, švelniai tariant, nėra populiarios. Kai kurios, pavyzdžiui, sąsiuviniai ar pieštukai, – dėl sezoniškumo. Kitos – dėl to, kad yra nepaklausios apskritai. Beveik visos pagamintos kinų, todėl ir be nuolaidų pigios.

Tačiau įdomiausia, kad nei vienoje parduotuvėje to prekių kiekio, kuris skelbiamas reklamose, iš tikrųjų nebuvo. 

Prekybos tinklo „Norfa“ atstovė sostinės Verkių gatvėje esančio prekybos centro direktorė Aušrė Žalienė dienraščiui tvirtino, kad iš tikrųjų „kai kuriose parduotuvėse akcijos prekių gali trūkti“.

Konkurencijos taryboje į „Respublikos“ klausimus atsakė tarybos atstovė Palmira Kvietkauskienė. Jos tvirtinimu, nesvarbu, ar prekybos centrai skelbia akcijas, ar išpardavimus, reklamoje pateikta informacija turi atitikti tikrovę. „Jei pasakoma, kad pirkėjas gali pasirinkti prekę su nuolaida iš pustrečio tūkstančio, vadinasi tiek prekių ir turi būti. Pagal įstatymą pats reklamos davėjas atsako, kad reklama būtų teisinga. Tačiau šiuo atveju gali būti, kad ji turi klaidinančios reklamos požymių“, – tvirtino pašnekovė.

Kaip „Rimi“ apgavo pirkėją skaitykite čia.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Temos: 1 Norfa

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Susigrąžink gyvenimo spalvas

Video

00:20
02:37
01:14:11

Esports namai

Kiekvienas gali

Kiekvienas gali
Kiekvienas gali

Maistas

15MAX

URBAN˙/

Grožio programa 360°

Sveikata

15MAX
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką