Didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke rikiuojasi dvi šio sektoriaus įmonės – 5 vietoje esanti „Maxima LT“ ir 10-oje „Palink“.
Prekybos tinklų reklamą žmonės įsimena labiausiai – 24 proc. kasdien „Inspired UM“ apklausiamų vartotojų teigia, jog šiandien matė prekybos tinklų reklamą. Iš jų beveik visi – 98 proc. – gali įvardinti, kokio prekybos tinklo reklama tai buvo, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.
Bendrovės kasdien daugiau kaip metus atliekamas reklamos įsimenamumo tyrimas rodo, jog lyderis čia – prekės ženklas „Maxima“, kuriai atitenka daugiau kaip pusė visų prekybos centrų paminėjimų, toliau rikiuojasi „Iki“, „Norfa“ bei „Rimi“. Per pastaruosius 12 mėnesių matyti, jog stabiliai auga „Iki“ paminėjimų dalis, tai galima paaiškinti didėjančiu reklamos intensyvumu, ypač televizijoje.