Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prekybos tinklų investicijos internete mažėjo, įsimenamumas didėjo

Stambiausių prekybos tinklų investicijos į reklamą per penkis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo beveik 13 proc., rodo rinkos tyrimų bendrovės TNS LT duomenys.
MAXIMA Žvėryne
MAXIMA Žvėryne

Didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke rikiuojasi dvi šio sektoriaus įmonės – 5 vietoje esanti „Maxima LT“ ir 10-oje „Palink“.

Prekybos tinklų reklamą žmonės įsimena labiausiai – 24 proc. kasdien „Inspired UM“ apklausiamų vartotojų teigia, jog šiandien matė prekybos tinklų reklamą. Iš jų beveik visi – 98 proc. – gali įvardinti, kokio prekybos tinklo reklama tai buvo, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.

Bendrovės kasdien daugiau kaip metus atliekamas reklamos įsimenamumo tyrimas rodo, jog lyderis čia – prekės ženklas „Maxima“, kuriai atitenka daugiau kaip pusė visų prekybos centrų paminėjimų, toliau rikiuojasi „Iki“, „Norfa“ bei „Rimi“. Per pastaruosius 12 mėnesių matyti, jog stabiliai auga „Iki“ paminėjimų dalis, tai galima paaiškinti didėjančiu reklamos intensyvumu, ypač televizijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius