-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pricer.lt: pigiausių maisto produktų krepšelis pinga toliau

Pigiausių maisto produktų vidutinio krepšelio kaina Lietuvos parduotuvėse lapkritį septintą mėnesį iš eilės mažėjo, rodo kainas stebinčio portalo pricer.lt analizė.
Prekybos centras
Prekybos centras / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Palyginti su spaliu, lapkritį pigiausių maisto produktų krepšelis atpigo 0,17 euro (0,3 proc.), palyginti su pernai lapkričiu – 0,67 euro (1,2 proc.).

Tinklu su pigiausiu krepšeliu lapkritį toliau lieka „Maxima“, kainą sumažinusi 1,45 euro. Į antrą vietą pakilo „Lidl“, kur pigiausių prekių krepšelis per mėnesį atpigo 0,43 euro, į trečią vietą šoktelėjo „E-Rimi“, sumažinusi kainą 2,21 euro. Anot pricer.lt, tai yra aukščiausia vieta, į kurią buvo pakilusi internetinė parduotuvę.

Į ketvirtą vietą nukrito 0,78 euro kainą padidinusi „Rimi“, pigiausių prekių krepšelis „Norfoje“, kuri atsidūrė penktoje vietoje, pabrango 0,11 euro. Šeštoje vietoje liko „Iki“, paskutinėje – „Barbora“. Šiuose tinkluose pigiausias krepšelis atitinkamai brango 0,14 ir 1,86 euro.

Populiarių ir gerai žinomų produktų vidutinio krepšelio kainų lapkričio analizė rodo, kad, palyginti su spaliu, kainos mažėjo 0,78 euro (1,9 proc.), o palyginti su pernai spaliu – padidėjo 0,86 euro (2,2 proc.).

Iš pricer.lt stebimų 52 prekių kainų brango 25 prekės, pigo 27, brangimo lyderiai praėjusį mėnesį buvo arbata, obuoliai ir saulėgrąžų aliejus. Iš viso reikšmingai – 10 proc. ir daugiau – brango septynios prekės iš 52 stebimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius