Sistemos sutrikimas yra neįprastai ilgas – tęsiasi jau mažiausiai 8 valandas, leidiniui sakė vienas „Facebook“ reklamos platformos klientų.
Jis pridūrė, kad dažniausiai gedimai yra sutvarkomi labai greitai ir todėl problemų nesukelia. „Dar neteko matyti, kad tai nutiktų likus vos dviem dienoms iki Padėkos dienos“, – pridūrė jis.
„Socialinėje žiniasklaidoje dirbu daugiau nei penkerius metus ir nuolatos tenka susidurti su sistemos trikdžiais. Tačiau šis kol kas yra pats ilgiausias ir didžiausias sutrikimas, kurį teko patirti“, – sakė įmonės „MediaCrossing“ socialinės strategijos direktorė Ashley Audet.
„Facebook“ savo paskyroje rašė: „Mes žinome, kad kai kuriems vartotojams nepavyksta pasiekti reklamos platformos. Mes dirbame, kad išspręstume nesklandumus kaip įmanoma greičiau. Reklamos kampanijos, kurios yra sukurtos anksčiau, veikia ir joms įtakos trikdžiai neturėtų padaryti. Reklamdaviai gali susidurti su nesklandumais kurdami naujas kampanijas ir bandydami koreguoti jau esamas reklamas.“
„Facebook“ sutrikimai kelia didelį chaosą, mat daug bendrovių, besiruošdamos didiesiems metų išpardavimams, savo reklamines kampanijas planuoja būtent šiame socialiniame tinkle.
„Didžioji metų išpardavimų diena – čia pat, ir šie trikdžiai vyksta pačiu blogiausiu metu. Aš buvau įpusėjusi kurti kibernetinio pirmadienio reklamas klientui, kai tai nutiko“, – skundėsi A.Audit.