Prognozuojama, kad šiais metais reklamos pajamos augs 11 proc. Toliau daugėja reklamos internete, po kritimo ėmė stiebtis jos apimtis televizijose, rašo „Verslo žinios“.
„2010-ieji reklamos rinkai – stabilizacijos metai, sulaukėme geresnių rezultatų nei tikėjomės“, – teigė tyrimų bendrovės „TNS LT“ direktorius Gytis Juodpusis.
2010 metais vienam gyventojui teko 97,5 Lt reklamos pinigų, 2009 metais – 98,39 Lt.
Teigiamus pokyčius visoje rinkoje lėmė geresni televizijos rezultatai.
„Pradėjusi uždirbti daugiau, televizija pakėlė įkainius. Šis sprendimas palengvino gyvenimą kitoms žiniasklaidos priemonėms“, – teigė G.Juodpusis.
„TNS LT“ apklausti žiniasklaidos specialistai prognozuoja, kad 2011 metais televizijos reklamos apimtis augs 10 proc., o radijuje nebekris.
„Sudėtingiau bus laikraščiams – reklamos pajamų augimas juose priklausys nuo gebėjimo išnaudoti internetinę laikraščio versiją“, – komentavo „TNS LT“ vadovas.