Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Reklamos įstatymo pataisos dar labiau suvaržė energinių gėrimų reklamą

Seimas, 72 parlamentarams balsavus už, 1 – prieš ir 4 susilaikius, priėmė Reklamos įstatymo pataisas, kuriomis papildytos maisto reklamos draudimo normos.
Vaikai geria energinius gėrimus
Vaikai geria energinius gėrimus / Vilniaus Visuomenės sveikatos biuro nuotr.
Temos: 1 Sveikata

Įstatyme įtvirtinta, kad nurodyti energinius gėrimus kaip rėmėjų gaminius ar kitaip juos reklamuoti bus draudžiama ne tik ugdymo įstaigose, kurias lanko jaunesni kaip 18 metų asmenys, bet ir koncertų, sporto, labdaros ir (ar) paramos bei kitų renginių, skirtų asmenims, jaunesniems kaip 18 metų vietose ir jų reklamoje.

Energinių gėrimų reklamoje privalo būti įrašyti žodžiai „nevartoti su alkoholiniais gėrimais“.

Taip pat teatro spektaklių, kino filmų ir videofilmų, skirtų asmenims, jaunesniems kaip 18 metų, demonstravimo vietose ir jų reklamoje; visuomenės informavimo priemonėse, skirtose asmenims, jaunesniems kaip 18 metų, ir jų reklamoje; akcijose, konkursuose, skirtuose asmenims, jaunesniems kaip 18 metų, ir jų reklamoje. Šios pataisos įsigalios 2014 m. sausio 1 d.

Priimtomis pataisomis taip pat įtvirtinta nuo kitų metų liepos 1 d. įsigaliosianti nuostata, kad energinių gėrimų reklamoje privalo būti įrašyti žodžiai „nevartoti su alkoholiniais gėrimais“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius