Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Richemont“ ketvirčio pardavimai augo mažiau nei prognozuota

Eurai
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Eurai
Šaltinis: BNS
0
A A

Sumažėjus paklausai Honkonge ir kitose Azijos šalyse, prabangos prekių milžinės „Cie. Financiere Richemont“ pardavimai trečiąjį įmonės finansinių metų ketvirtį augo 3,7 proc. – nuo 2,94 mlrd. eurų tuo pat laikotarpiu metais anksčiau iki 3,05 mlrd. eurų.

Analitikai prognozavo, kad įmonės pardavimai spalio-gruodžio mėnesiais sudarys vidutiniškai 3,095 mlrd. eurų.

Europoje pardavimai augo 10 proc., Šiaurės ir Pietų Amerikoje - 14 procentų.

Tuo tarpu Azijoje pardavimai sumažėjo 5 procentais.

Tarptautinei korporacijai „Richemont“ priklauso maždaug 20 žinomų prekės ženklų, įskaitant „Cartier“, „Van Cleef & Arpels“, „Jaeger-LeCoultre“, „Piaget“, IWC, „Baume Mercier“, „Vacheron Constantin“, „Officine Panerai“, „A.Lange Sohne“, „Montblanc“, „Montegrappa“, „Alfred Dunhill“, „Chloe“, „Lancel“ ir „Giampiero Bodino“.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką