Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Rinkodaros biudžetus 2011 metais didins beveik pusė įmonių

Didžioji dalis interneto svetainių lankytojų, ypač ieškančių prekių ar paslaugų, ateina per paieškos sistemas. Patekti į pirmąjį paieškos rezultatų puslapį ir yra SEO specialistų siekis bei tikslas.
BFL fotomontažas / Pirmiausia bus atsigręžiama į modernias komunikacijos priemones.
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Rinkodaros biudžetus 2011 metais didins beveik pusė įmonių, rašo „Verslo žinios“.

47 proc. įmonių 2011 metais didins reklamos biudžetą, 26 proc. jo nekeis, o dar 26 proc. biudžetą mažins, rodo „Verslo žinių“ kartu su Lietuvos marketingo asociacijos lapkritį atlikta apklausa.

„Augant rinkodaros biudžetams, pirmiausia atsigręžiama į modernias komunikacijos priemones – internetą“, – „Verslo žinioms“ sakė Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas Simonas Bartkus.

Daugiausia biudžetus didins didžiosios bendrovės, kurių apyvarta didesnė nei 50 mln. litų, bei mažmeninės prekybos įmonės. Daugiausia investuoti ketinama į interneto reklamą bei spaudą – išlaidas šiuose kanaluose didins atitinkamai 74 proc. ir 32 proc. apklaustųjų.

„Augant rinkodaros biudžetams, pirmiausia atsigręžiama į modernias komunikacijos priemones – internetą“, – „Verslo žinioms“ sakė Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas Simonas Bartkus.

Pusė įmonių ketina didinti išlaidas reklamai paieškos sistemose, 40 proc. – reklaminiams skydeliams, o daugiau nei 60 proc. – socialiniuose tinkluose.

Didžioji dalis įmonių į rinkodarą investuos iki 20 proc. daugiau nei 2010 metais. Didinti pardavimus skatinančios reklamos išlaidas ketina 58 proc. apklaustųjų, įvaizdžiui – 47 proc., rinkos tyrimams – 19 procentų.

Apklausa atskleidė, jog 70 proc. didžiųjų įmonių, kurių metinė apyvarta yra daugiau kaip 50 mln. litų, kitų metų rinkodaros biudžetus didins, o 20 proc. – mažins. Rinkodaros biudžetą didins 44 proc. vidutinio verslo įmonių, kurių apyvarta siekia 5–50 mln. litų, 29 proc. – mažins. Tarp smulkių įmonių 41 proc. išlaidas reklamai didins, 28 proc. – mažins.

Apklausoje lapkritį dalyvavo 87 rinkodaros specialistai ar šių skyrių bendrovėse vadovai.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Temos Rinkodara
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką