47 proc. įmonių 2011 metais didins reklamos biudžetą, 26 proc. jo nekeis, o dar 26 proc. biudžetą mažins, rodo „Verslo žinių“ kartu su Lietuvos marketingo asociacijos lapkritį atlikta apklausa.
„Augant rinkodaros biudžetams, pirmiausia atsigręžiama į modernias komunikacijos priemones – internetą“, – „Verslo žinioms“ sakė Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas Simonas Bartkus.
Daugiausia biudžetus didins didžiosios bendrovės, kurių apyvarta didesnė nei 50 mln. litų, bei mažmeninės prekybos įmonės. Daugiausia investuoti ketinama į interneto reklamą bei spaudą – išlaidas šiuose kanaluose didins atitinkamai 74 proc. ir 32 proc. apklaustųjų.
„Augant rinkodaros biudžetams, pirmiausia atsigręžiama į modernias komunikacijos priemones – internetą“, – „Verslo žinioms“ sakė Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas Simonas Bartkus.
Pusė įmonių ketina didinti išlaidas reklamai paieškos sistemose, 40 proc. – reklaminiams skydeliams, o daugiau nei 60 proc. – socialiniuose tinkluose.
Didžioji dalis įmonių į rinkodarą investuos iki 20 proc. daugiau nei 2010 metais. Didinti pardavimus skatinančios reklamos išlaidas ketina 58 proc. apklaustųjų, įvaizdžiui – 47 proc., rinkos tyrimams – 19 procentų.
Apklausa atskleidė, jog 70 proc. didžiųjų įmonių, kurių metinė apyvarta yra daugiau kaip 50 mln. litų, kitų metų rinkodaros biudžetus didins, o 20 proc. – mažins. Rinkodaros biudžetą didins 44 proc. vidutinio verslo įmonių, kurių apyvarta siekia 5–50 mln. litų, 29 proc. – mažins. Tarp smulkių įmonių 41 proc. išlaidas reklamai didins, 28 proc. – mažins.
Apklausoje lapkritį dalyvavo 87 rinkodaros specialistai ar šių skyrių bendrovėse vadovai.