Sausio-lapkričio mėnesiais mažmeninėje rinkoje alkoholinių gėrimų, vertinant absoliučiu alkoholiu, parduota 2,5 proc. mažiau nei prieš metus – 87,6 mln. dekalitrų.
Degtinei tenkanti alkoholinių gėrimų vartojimo dalis, vertinant absoliučiu alkoholiu, padidėjo nuo 38,0 proc. iki 38,6 proc., alui – sumažėjo nuo 41,2 proc. iki 40,7 procento.
Vyno lyginamasis svoris pakilo nuo 10,3 proc. iki 10,4 proc., putojančio vyno – sumenko nuo 2,3 proc. iki 2,2 proc., konjako ir brendžio rūšių gėrimų – nepakito – 4,2 procento.
Natūralia išraiška degtinės pardavimai sumažėjo 0,4 proc. iki 86,6 mln. dekalitrų, alaus – 4,3 proc. iki 722 mln. dekalitrų.
Vyno realizuota 1,8 proc. mažiau – 75,5 mln. dekalitrų, putojančio vyno – 6,1 proc. mažiau – 17,6 mln. dekalitrų, konjako rūšių gėrimų – 2,6 proc. mažiau – 9,1 mln. dekalitrų.
Tuo tarpu silpnųjų alkoholinių gėrimų paklausa pašoko 39,9 proc. iki 3,9 mln. dekalitrų, o jų lyginamasis svoris galutiniame vartojime, vertinant absoliučiu alkoholiu, paaugo 0,2 proc. iki 0,3 procento.