Vartojimą vertinant absoliučiu alkoholiu, degtinei tenkanti alkoholinių gėrimų vartojimo dalis sausį-spalį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sumenko nuo 42,1 proc. iki 40,5 procento.
Alaus lyginamasis svoris padidėjo nuo 40,7 proc. iki 42,5 proc., vyno – nepakito – 8,2 proc., putojančio vyno ir konjako rūšių gėrimų – padidėjo atitinkamai nuo 2,2 proc. iki 2,3 proc. ir nuo 3,8 proc. iki 3,9 procento.
Natūralia išraiška degtinės pardavimai sumenko 6,2 proc. iki 100,8 mln. dekalitrų, alaus – išaugo 2,4 proc. iki 840,1 mln. dekalitrų.
Vyno realizuota 3,4 proc. mažiau – 47,4 mln. dekalitrų, putojančio vyno – 0,6 proc. daugiau – 20,2 mln. dekalitrų, konjako rūšių gėrimų – 0,8 proc. mažiau – 9,5 mln. dekalitrų.
Iš viso per 10 šių metų mėnesių Rusijos mažmeninėje rinkoje alkoholinių gėrimų, vertinant absoliučiu alkoholiu, parduota 2,0 proc. mažiau nei pernai sausį-spalį – 97,5 mln. dekalitrų.