Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 06 13 /14:40

Ryte neveikė e. sveikata – vaistinės neaptarnavo žmonių su elektroniniais receptais

Ryte buvo sutrikęs e. sveikatos portalas, o tai reiškia, kad vaistinės neaptarnavo žmonių su elektroniniais receptais, tokių veikiausiai nepavyko išrašyti ir gydytojams. Po kiek daugiau nei 3 valandų gedimas buvo pašalintas.
Vaistinė
Vaistinė

„Informuojame, kad dėl techninės įrangos gedimo, sutriko ESPBI IS veikla, specialistai skubiai ieško gedimo priežasčių, atsiprašome už nepatogumus“, – toks pranešimas ryte skelbtas e. sveikatos portale.

Dėl šių trikdžių vaistinės negalėjo aptarnauti klientų su elektroniniais receptais. Veikiausiai buvo sutrikęs ir tokių receptų išrašymas poliklinikose.

„Nuo 8 ryto gauname iš įvairių Lietuvos vaistinių pranešimus, kad neįmanoma aptarnauti jokio paciento su elektroniniu receptu. Jis tiesiog sistemoje yra nematomas“, – 15min sakė Lietuvos vaistinių asociacijos pirmininkė Kristina Nemaniūtė-Gagė.

Pasak jos, tai sukėlė problemų įvairiose Lietuvos vaistinėse, nes „keturias valandas žmonės nebuvo aptarnauti.“

„Jeigu šitoje pusėje elektroninis receptas neveikė, tai tikėtina, kad ir kitoje pusėje neveikė. Tai jūs įsivaizduokit, kiek žmonių nebuvo aptarnauti, nes jiems negalėjo išrašyti elektroninio recepto“, – aiškino ji.

Tiesa, gydytojai gali išrašyti ir popierinį receptą. „Gali būti, kad gydytojas turi atsidaryti e. sveikatą tam, kad matytų, kokie jau buvo išrašyti receptai, kad nedubliuotų. Jeigu nemato, iškart problema kyla“, – pridūrė K.Nemaniūtė-Gagė.

Tuo metu Registrų centras, administruojantis e. sveikatos projektą, tikino, kad trukdžiai jau yra pašalinti.

„Specialistai patvirtino, kad sistemos veikimas yra atkurtas, viskas tikrai veikia. Gali būti, kad po gedimo yra „pabangavimas“, tai reikia šiek tiek kantrybės ir laiko. Bet gedimas tikrai pašalintas“, – 15min informavo Registrų centre.

Lina Bušinskaitė–Šriubėnė, sveikatos apsaugos ministro patarėja ryšiams su visuomene, savo feisbuko paskyroje išreiškė apgailestavimą dėl sutrikimų.

Šiuo metu ši sistema yra maksimaliai tobulinama kuo mažesnėmis sąnaudomis, kad veiktų pilnu pajėgumu, visas kylančias problemas stengiamasi spręsti kiek galima greičiau, - aiškino ministro patarėja.

„Apgailestaujame dėl kilusių nesklandumų. Iš tiesų šiandien ryte buvo e. sveikatos sistemos sutrikimų, kuriuos Registrų centro specialistai su paslaugų teikėjais išsprendė kiek galėdami greičiau ir šiuo metu sistema jau veikia!

Taip, tiesa, e. sveikata turi netikslumų, nes, deja, kaip rodo auditų rezultatai, ją kuriant jau buvo programuojama, kad ji būtų nuolat tobulinama (t.y. į ją investuojama) pasiekus tam tikras apkrovas! Šiuo metu ši sistema yra maksimaliai tobulinama kuo mažesnėmis sąnaudomis, kad veiktų pilnu pajėgumu, visas kylančias problemas stengiamasi spręsti kiek galima greičiau.

Ši sistema tikrai nebus išmetama į šiukšlių dėžę (nors galbūt to daug kas nors norėtų!) ir kuriama dar viena nauja. Juk į ją investuoja jau kone 40 mln. eurų, iki ministru pradedant dirbti Aurelijui Verygai! Su valstybės, t.y. visų mūsų mokesčių mokėtojų pinigais, turi būti elgiamasi atsakingai!“, – feisbuke rašo ministro patarėja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius