Trečiadienį sutrikus ryšiui su duomenų centru SEB banko klientai negalėjo atsiskaityti banko kortelėmis, kurį laiką neveikė paslaugos internetu, taip pat nebuvo galima pasinaudoti bankomatais, kai kuriuose banko padaliniuose nebuvo aptarnaujami klientai.
SEB banko grupės atstovas spaudai Arvydas Žilinskas teigė, kad visi nesklandumai buvo galutinai pašalinti trečiadienį prieš vidurnaktį. Šiandien SEB klientai jau gali naudotis visomis banko paslaugomis.
„Buvo nuspręsta, kad grąžinsime komisinį mokestį visiems, kas negalėjo išsiimti pinigų iš bankomatų arba banko padaliniuose. Visiems, kam šis mokestis buvo nuskaičiuotas, jis bus sugrąžintas. Tiems, kas naudojosi kitų bankų bankomatais, nuostoliai taip pat bus kompensuoti. Pinigai bus automatiškai sugrąžinti į sąskaitas artimiausiomis dienomis“, – 15min.lt sakė A.Žilinskas.