Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2021 spalio 31d. 10:58

Šiurpnakčio išsiilgę tautiečiai šluoja parduotuves ir nuomos punktus: populiariausi – filmų personažai

Helovino šventės pasiilgę tautiečiai šluoja kostiumų parduotuves ir nuomos punktus, kurių savininkai teigia, kad šiemet jaučiama itin didelė paklausa. Anot jų, pagrindinės mados nesikeičia ir lietuviai nori atrodyti šiurpiai. Tačiau pasirodžius naujam filmui ar serialui, dalis prašo ir tokių kostiumų.

Spalio 31-ąją JAV ir daug Europos šalių švenčia Heloviną. JAV šios šventės metu vaikai dėvi kostiumus ir vaikščiodami po namus prašo saldainių, o suaugusieji, taip pat persirengę kostiumais ir užsidėję kaukes, dalyvauja vakarėliuose.

PLAČIAU SKAITYKITE: Kada ir iš kur atsirado Helovino šventė?

Pardavimai augo 3 kartus

Tomas Amšiejus, elektroninės parduotuvės Tusams.lt savininkas, 15min pasakojo, jog lyginant su pernai, pardavimai šiemet augo apie 3 kartus. Tiesa, pernai prieš pat Heloviną savivaldybių lygmeniu buvo įvesti karantinai.

„Žmonės labai suaktyvėję, nes pernai buvo karantinas ir viskas buvo uždaryta. O dabar iki pat paskutinės minutės žmonės ieško, skambina ir daugumą prekių išparduota. Visi pasimetę, nes niekas nieko niekur neranda“, – sakė jis.

Vida Press nuotr./Džeisonas Vuras iš filmo „Penktadienis, 13-oji“
Vida Press nuotr./Džeisonas Vuras iš filmo „Penktadienis, 13-oji“

Apie 8 metus kostiumų pardavimu užsiimantis T.Amšiejus tikino, kad jau spalio viduryje buvo išparduota apie trečdalis turimos produkcijos.

„Šią savaitę jau visi perka tai, kas yra. Klientams siūlau išsifiltruoti, kas yra sandėlyje ir imti, nes visur išparduota, niekas niekur neranda“, – tikino jis.

Ieško ir paskutinę minutę

Smarkiai išaugusią paklausą jaučia ir Kaune įsikūrusio karnavalinių ir šventinių rūbų nuomos punkto „Arlekina“, kurį valdo bendrovė „Tavo Kaunas“, vadovas Kęstutis Dailydė. Anot jo, žmonės iki pat paskutinės minutės ieško, kaip apsirengti per Helovino šventę.

„Ar Helovinas, ar Naujieji metai iki paskutinio tempia, nėra taip, kad iš anksto pasirūpina. Susidomėjimas augo, bet ir pasikeitė šiemet. Nežinau, kodėl, bet nuomojame rūbus daugiau vaikams, o ne suaugusiems. Keista, kad vaikai daugiau švenčia Heloviną negu suaugę“, – sakė jis ir pridūrė, kad susidomėjimas augo dvigubai.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Palangos vaikų pažiba – Žmogus voras
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Palangos vaikų pažiba – Žmogus voras

Inga Kunejienė, „Tėja salono“ savininkė, teigė, kad šių ir praėjusių metų lyginti tiesiog negalima, tačiau patvirtino, šiemet tikrai aktyviai ieškoma kostiumų.

„Žmonės yra pavargę, išsiilgę švenčių ir nesvarbu kas, bet jie nori ir tai daro tam įtaką“, – įsitikinusi pašnekovė.

Be to, anot jos, kostiumų žmonės ieško iki paskutinės akimirkos.

„Iki paskutinės minutės visada buvo ir bus. Vieni ruošiasi iš anksto kruopščiai ir stropiai, o kiti paskutinę minutę sugalvoja. Vieni prieš dvi savaitės pradėjo ruoštis, nes žino, kur ir kas, kitam savaitės užtenka, kitiems vienos, o kiti būna paskutinę minutę, jiems šovė į galvą, atsibudo po darbų“, – kalbėjo I.Kunejienė.

123RF.com nuotr./Dekoracija
123RF.com nuotr./Dekoracija

Siaubo elementai – populiariausi

T.Amšiejaus teigimu, daugiausiai žmonės perka šiurpius ir įvairių personažų kostiumus. Žmonės, anot jo, domisi kostiumais iš tokių filmų kaip „Penktadienis, 13-oji“, bet kartu neatsiliekant nuo naujausių tendencijų, nori apsirengti kaip personažai iš serialų „Money heist“ ar „Squid game“.

„Money heist“ ir „Squid game“ šiuo metu yra populiariausi pagal paiešką, paklausimus. O perka tai viską. Kartais ir pats nesuprantu, nes nuperka ir dešrainio kostiumus, policininkai būna“, – pasakojo jis.

Vida Press nuotr./„Squid Game“
Vida Press nuotr./„Squid Game“

Mados, anot T.Amšiejaus, išlieka panašios ir šmėklinėtojai nori baisių kostiumų, tačiau keičiasi dizainas.

„Dažniausiai kostiumų mados ateina nuo kažko, ar tai būtų filmas, ar kitkas. Žmogus voras visą laiką, ar jis bus vaikiškas, ar vyriškas, jis eina, nes visi juo nori būti – tai topinis produktas berniukams, o mergaitėms – Elza. Tai per daugelį metų nėra pasikeitę. O vyrų kostiumai priklauso nuo „Netflix“, filmų, nuo to, kas populiaru. O moterų populiariausias – vienuolės“, – teigė jis.

TK Hammonds nuotr./ Unsplash nuotr./Kostiumas
TK Hammonds nuotr./ Unsplash nuotr./Kostiumas

Tai, kad mados priklauso nuo naujausių filmų, tikino ir „Arlekinos“ savininkas K.Dailydė.

„Jei kažkokį baisų filmą parodysi, žiūrėk, jau iš ten prašo rūbų. Keičiasi mados. Žiūri į televizorių, o po to reikalauja“, – sakė jis.

K.Dailydės teigimu, žmonės teiraujasi ir kostiumų iš populiaraus serialo „Squid game“.

Tuo tarpu „Tėja“ salono savininkė I.Kunejienė tvirtina, kad Helovino mados nesikeičia, tačiau patvirtino kitų pašnekovų teiginius, jos atsiradus jaunam filmui, žmonės prašo kostiumų iš jo.

„Kai buvo „Star Wars“, tai jų bumas buvo, bet kaip jis atėjo, taip ir praėjo. Taip pat mėgsta klasiką. Lietuviai mėgsta vienaip, užsieniečiai į tai žiūri linksmiau ir paprasčiau, jie nori, kad tiesiog būtų smagu, o lietuviai kraupinasi, ieško Helovino baisumo“, – sakė ji.

Filmo kūrėjų nuotr./Daisy Ridley
Filmo kūrėjų nuotr./Daisy Ridley

I.Kunejienės teigimu, jaunimas ieško šiemet išpopuliarėjusių serialų kostiumų.

„Kiti gal kažką nusiperka, nes aprangų iš kiekvieno serialo neprisiųsi“, – apibendrino ji.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

SEB verslo augimo programa

01:16:45
47:36

Video

01:59
05:59
08:39

Adventur 2022

Maistas

URBAN˙/

Tik prenumeratoriams
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką