-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Skaitytojo informacija: „Eurovaistinės“ klaidina pirkėjus

Naujienų portalo 15min.lt skaitytojas sako nebe pirmą kartą pastebintis keistas „Eurovaistinės“ akcijas, kai kaina su nuolaida nesiskiria nuo pradinės prekės kainos.
Akcija be nuolaidos.
Akcija be nuolaidos. / 15min.lt skaitytojo nuotr.

„Manau, kad labai nemoralu taip elgtis, nes kvailinami patys naiviausi pirkėjai ir dar vaistinėje. Mano nuomone, tai paprasčiausias sukčiavimas“, – piktinasi 15min.lt skaitytojas. Portalas 15min.lt  pabandė išsiaiškinti, ką apie tai sako patys „Eurovaistinės“ atstovai ir kokia atsakomybė jų už tai laukia.

Precedentų nėra

Pasak  Konkurencijos tarybos atstovės spaudai Palmiros Kvietkauskienės, klaidingai užrašytas kainas galima būtų traktuoti kaip nesąžiningą komercinę veiklą. „Tai nėra teisiniais aktais reglamentuota, tačiau sausio pabaigoje mes išplatinome pranešimą, kad rengiamos akcijos bus akylai stebimos, o pažeidėjai baudžiami. Jei yra akcija, kaina turi būti mažinama bent minimaliai“, – sakė P.Kvietkauskienė.

„Scanpix“ nuotr. /Klaidinančios akcijos pastebimos ne tik vaistinėse, bet ir didžiuosiuose prekybos centruose.
Klaidinančių akcijų pastebima ne tik vaistinėse, bet ir didžiuosiuose prekybos centruose.

Anot jos, už dirbtinai sukeltas kainas gresia baudos. „Nuolaida turi būti reali – iki jos taikymo kurį laiką turi būti pastovi prekės kaina. Kiek laiko turi galioti kaina, nuo kurios vėliau taikoma nuolaida, sprendžiama atskirai kiekvienu konkrečiu atveju. Sunku pasakyti, kokios nuobaudos gali būti skiriamos „Eurovaistinei“, nes teismų praktikoje konkrečių atvejų kol kas nėra“, – sakė P.Kvietkauskienė.

Teisinasi žmogiškuoju faktoriumi

„Eurovaistinės“ atstovai teigia, kad tai tiesiog nesusipratimas. „Tokią klaidą prekės kainoženklyje galėjo sąlygoti žmogiškasis faktorius. Nuolat tobuliname savo veiklos procesus ir siekiame, kad tokių klaidų ateityje būtų išvengta. Norime patikinti, kad akcijos kainoženklyje nurodyta produkto kaina yra žemesnė nei reguliari jo pardavimo kaina“, – sakė „Eurovaistinės“ komunikacijos vadybininkė Laura Kalvelytė-Murinienė.

Prieš kelias savaites jau mokėjo baudą

Sausio pabaigoje už klaidinančią reklamą Konkurencijos taryba UAB „Eurovaistinė“ skyrė 27 000 Lt baudą. Klaidinančia reklama pripažintas bendrovės ketverius metus naudotas reklaminis šūkis „Eurovaistinė – mažiausių kainų lyderė“ bei televizijoje ir radijo stotyse skelbti reklaminiai teiginiai, neva akcijos metu perkant bendrovės vaistinėse ir atsiskaitant bet kuria „Hansabanko“ kortele 10 proc. nuolaida taikoma visoms prekėms.

Konkurencijos taryba konstatavo, jog reklaminis teiginys „Eurovaistinė – mažiausių kainų lyderė“ galėjo sudaryti vartotojui apgaulingą įspūdį, kad prekės ženklu „Eurovaistinė“ pažymėtose vaistinėse visais atvejais vartotojas galės pirkti prekes ir vaistus mažiausiomis kainomis ir kad nėra kitos vaistinės, kuri siūlytų platesnį prekių ir vaistų asortimentą mažesnėmis kainomis. Šis tyrimas buvo pradėtas suklaidintos vartotojos pareiškimo pagrindu. Taigi vartotojai, pastebėję klaidinančią akciją ar reklamą, turėtų netylėti ir kreiptis į Konkurencijos tarnybą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius