Šiuos metus „Skinija“ planuoja baigti pelningai, taip pat ketina investuoti į naujus įrenginius ir didinti pajėgumą, ketvirtadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Pasak „Skinijos“ valdybos pirmininko Kęstučio Rudagalvio, metų pradžioje stipriai sumažėjo užsakymų iš užsienio partnerių – jie turėjo pilnus sandėlius atsargų, o ateities vartojimo perspektyvas vertino gana pesimistiškai.
„Dabar užsienio rinkos atsigauna – užsakymų daugėja, jaučiasi, kad lūkesčiai gerėja“, – sakė K.Rudagalvis. Anot jo, rudenį įmonei sudalyvavus parodoje Paryžiuje, atsirado naujų potencialių klientų iš kitų rinkų.
„Lietuvoje pardavimai nepelningi, nes vartojimas dabar palaikomas išpardavimais ir akcijomis. Mums, gamintojams, tai labai neparanku, bet negalime užleisti pozicijų. Žmonių perkamoji galia sumenko, mažmenininkai tempia į rinką pigią produkciją – pirkėjui pritraukti ir išlaikyti reikės įdėti nemažai pastangų“, – tvirtino K.Rudagalvis.
Anot jo, kitąmet „Skinijos“ pardavimai Lietuvoje gali mažėti, nes vis didesnę pajamų dalį pirkėjai priversti skirti maistui.