Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Dariaus Butvydo, jau paskelbtas viešųjų pirkimų konkursas dėl naujo keleivinio laivo statybos. Planuojama, kad šis laivas kursuotų į Nidą, o prireikus keltų žmones į Smiltynę ir pakeistų seną keltą „Nida“.
„Sunku prognozuoti viešųjų pirkimų konkursą – kaip seksis, kiek turėsime paklausimų. Kiti metai yra laivo statybos metai. Statybos turėtų trukti apie 10 mėnesių. Rudenį ar metų pabaigoje laivą jau turėtume turėti“, – pasakojo D.Butvydas.
Dar vienas projektas – keleivių terminalo statybos Šiauriniame rage, iš kurio šiemet pradėjo kursuoti keltai į Smiltynę. Netrukus bus paskelbtas konkursas ir renkamas statybų rangovas.
„Kaip ir visi klaipėdiečiai, laukiame sugrįžtant delfinų, nes keleivių skaičius sumažėjo tiek pat, kiek ir lankytojų skaičius Jūrų muziejuje“, – sakė D.Butvydas.
„Tikimės vasaros pabaigoje, o gal iki miesto gimtadienio terminalas jau bus. Apie 300 kv. m pastate bus kavinukė, laukimo salė, ant stogo – terasa su gražiu vaizdu į marias, tad bus smagu gurkšnojant užlipti ir pasimėgauti. Bus sutvarkyta ir terminalo aplinka, atsiras savitarnos kasos, pagreitės aptarnavimas“, – planais dalijosi „Smiltynės perkėlos“ vadovas.
Šiuos metus bendrovė planuoja baigti pelningai, tikimasi turėti apie 1,5 mln. Lt pelno. Nors vasaros orai buvo gana prasti, transporto srautai išaugo. Per 11 mėn. jau perkelta per 583 tūkst. įvairaus transporto (išskyrus dviračius), o pernai per visus metus – 582 tūkst. Keleivių srautas šiemet sumažėjo dėl remontui uždaryto delfinariumo. Per 11 mėn. į abi puses perkelta apie 1,5 mln. keleivių, pernai – apie 300 tūkst. daugiau.