Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Smiltynės perkėla neketina pertvarkyti keltų, nors VPT nurodė atnaujinti konkursą

Valstybės valdoma Smiltynės perkėla turi atnaujinti neteisėtai nutrauktą 1,8 mln. eurų vertės keltų atnaujinimo konkursą, pareiškė Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT). Tuo metu perkėlos vadovas teigia kol kas nežinantis, ar jį atnaujins – esą, kam pirkti paslaugas, kurių nebereikia.
Apkrautas keltas
Apkrautas keltas / Neringos gyventojų nuotr.

VPT teigimu, Smiltynės perkėla, sausį paskelbusi keleivinių-krovininių keltų „Neringa“, „Baltija“ ir „Žalgiris“ rampų atnaujinimo konkursą, išrinko laimėtoją, tačiau apsigalvojo, sutarties nepasirašė ir konkursą nutraukė.

„Organizavo pirkimą ir vėliau įvertinusi persigalvojo.(...) Viskas kinta, bet jeigu susiplanuoji, vykdai ir po to staiga paaiškėjus laimėtojui sakai, kad pasikeitė poreikis... Neturime faktų, bet darytina prielaida, kad ne visiškai patiko laimėtojas ir buvo ieškoma būdų, kaip nutraukti pirkimą“, – BNS sakė VPT vadovė Diana Vilytė.

„Jie turi toliau tęsti iki sutarties pasirašymo“, – pridūrė ji.

Laikinasis Smiltynės perkėlos vadovas Mindaugas Čiakas sako kol kas nežinantis, ar konkursas bus atnaujintas, tačiau skųsti VPT sprendimo nenorėtų.

„Mes tiesiog nežinome, kaip toliau bus. Tikrai nenorime jų sprendimo skųsti, juos norime vykdyti, bet nežinome. Atnaujinti pirkimą ir ką toliau daryti – pirkti paslaugas, kurių mums tiesiog nereikia? Tai irgi bus lėšų švaistymas“, – BNS sakė M.Čiakas.

Įmonės, kuri laimėjo konkursą, jis neįvardijo, tačiau sakė, kad tai – užsienio bendrovė.

Pirkimą nutraukė, nes „pasikeitė mintys“

Smiltynės perkėla teigia nutraukusi konkursą, nes peržiūrėjo su juo susijusį Klaipėdos uosto krantinių rekonstrukcijos projektą. Pasak M.Čiako, anksčiau buvo numatyta įrengti reguliuojamas rampas, tačiau dabar nuspręsta jas reguliuoti kitaip ir tam nebereikia perdaryti keltų.

„Prieš porą metų buvo priimti sprendimai rekonstruoti tiltelius ir pasirinktas vienas scenarijus. Kadangi laikas nestovi vietoje, per porą metų pasikeitė mintys, siekiai, buvo priimtas kitas scenarijus ir tiesiog šitų paslaugų mums šią dieną nebereikia“, – sakė M.Čiakas.

Neringos gyventojų nuotr./Apkrautas keltas
Neringos gyventojų nuotr./Apkrautas keltas

Tuo metu VPT nurodo, kad krantinių rekonstrukcijos projektas patvirtintas dar 2017 metais, keltų pertvarkos projektas – 2018-aisiais, o konkursas nutrauktas tik po to, kai išrinktas jo laimėtojas.

Be to, VPT nurodo, kad Smiltynės perkėla nutraukė konkursą, gavusi kapitonų pastabas.

„Darbuotojų išsakytos pastabos dėl pasirinktų techninių projektų sprendinių negali būti laikomos naujomis aplinkybėmis, kurių nebuvo galima numatyti ir kuriomis būtų pateisinamas pirkimo procedūrų nutraukimas“, – teigiama VPT išvadoje.

Sustabdė ir uosto krantinių rekonstrukciją

Uostas, Smiltynės perkėla ir statybų bendrovė „Borta“ kovo mėn. pasirašė 3,2 mln. eurų vertės trišalę sutartį dėl krantinių rekonstrukcijos.

Keltų pertvarkos projektas turėjo būti suderintas su krantinių rekonstrukcija, todėl Smiltynės perkėla, nutraukusi projektą, sustabdė ir krantinių rekonstrukcijos sutartį.

„Kai atliksime projekto savo dalies koregavimą, tada vėl sutartis atsinaujins“, – sakė M.Čiakas. Perkėla savo dalį turės pakoreguoti iki spalio pabaigos.

„Šiuo metu krantinių rekonstrukcija nevyksta, nes sutartis vis dar sustabdyta“, – BNS komentavo uosto atstovė Dovilė Ringis.

VPT pabrėžia, kad Smiltynės perkėla konkursą nutraukė neturėdama uosto ir „Bortos“ sutikimo dėl jos stabdymo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius