Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Snoriukų“ ateitis skęsta miglose

„Snoro“ sukurtą didžiausią Lietuvoje mažmeninių klientų aptarnavimo infrastruktūrą pavyks išsaugoti tik tuo atveju, jei bankas bus suskaidytas operatyviai, o gyventojai, kurie sudaro esminę jo klientų dalį, nepraras pasitikėjimo ir banko nepaliks.
Banko kioskelis
Banko kioskelis / Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr.

Jei banko skaidymas užtruktų, o pasitikėjimą juo praradę klientai išsilakstytų, „gerasis" „Snoro" bankas gali netekti reikšmingos užimamos mažmeninės rinkos dalies ir jam beliktų kautis dėl rinkos kituose bankininkystės rinkos segmentuose, todėl 18 metų kurtos, didžiuliu prieinamumu pasižyminčios, tačiau nepigios išlaikyti „Snoro" mažmeninės bankininkystės aptarnavimo infrastruktūros naujam šeimininkui gali nebereikėti, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios".

„Snoras" turi plačiausią teritorinį aptarnavimo tinklą šalyje – jį sudaro 258 padaliniai, iš jų – daugiau nei 230 per visą Lietuvą išsibarsčiusių taupomųjų skyrių (mini bankų – „snoriukų").

„Būtų gaila, jei nebeliktų didelio ir patogaus „Snoro" mažmeninės bankininkystės aptarnavimo tinklo, tačiau akivaizdu, kad jis gali išsilaikyti tik didžiulėmis pastangomis", – sako finansų analitikas Valdemaras Katkus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius