Banko „Snoras“ bankroto administratorius taip pat prašo visų įstaigų ir verslo įmonių, kurios naudojosi banko „Snoras“ paslaugomis, informuoti savo klientus, kad jie kitos paskirties mokėjimus mokėtų į kituose bankuose atidarytas sąskaitas.
Klientai nuo 2011 m. m. gruodžio 28 d. gali sumokėti mokėtinas įmokas ir kitas sumas, kurios turėjo būti sumokėtos pagal paskolos mokėjimo grafiką nuo 2011 m. lapkričio 16 d. iki gruodžio mėn. 28 dienos. Visas kitas paskolos įmokas ir mokėtinas sumas nuo 2011 gruodžio mėn. 28-osios klientai turi mokėti sutartyje nustatyta tvarka.
Kaip jau skelbta, banko „Snoras“ klientai įmokas ir kitas pagal paskolos sutartis mokėtinas sumas gali mokėti dviem būdais per bet kurį veikiantį komercinį banką numatyta tvarka:
• Įmokas litais už paskolas reikia pervesti į kliento sąskaitą banke „Snoras“, kaip nurodyta paskolos sutartyje.
• Mokėjimai užsienio valiuta pervedami tik į sąskaitą AB SEB banke Nr. LT217044060007787462.
Klientai, norintys mokėti įmokas už banko „Snoras“ paskolas grynaisiais, turi pirmiausia šią sumą pervesti į savo turimą sąskaitą kitame veikiančiame banke ir tuomet padaryti pavedimą į banko „Snoras“ sąskaitą, nurodytą paskolos sutartyje.
Atsižvelgdamas į tai, kad klientai neturėjo galimybės mokėti įmokų ir kitų mokėtinų sumų už suteiktas paskolas laiku, banko „Snoras“ administratorius priėmė sprendimą netaikyti delspinigių ir įsipareigojimo mokesčių laikotarpyje nuo 2011 m. lapkričio 16 d. iki 2012 sausio mėn. 31 dienos.
Nuo 2012 vasario mėn. 1 d. klientams, nepadengusiems susikaupusios įsiskolinimo sumos ir neatnaujinusiems įmokų mokėjimo paskolų sutartyse nustatyta tvarka, bus pradėti skaičiuoti delspinigiai.
Mokėtiną sumą galima pasitikslinti naudojantis telefoninės bankininkystės paslauga arba paskambinus į banko „Snoras“ Kontaktų centrą telefonais:
* Skambinant iš Lietuvos: 8 800 272 72
* Skambinant iš užsienio: +370 5 239 22 39