Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Statistika: keliautojų skaičius mažėjo, bet jų įpročiai nekito

Statistikos departamentas skelbia, kad 2009 m. sausio – rugsėjo mėn. lietuviai vyko į milijoną kelionių, iš jų apie 180 tūkst. (18,6 proc.) sudarė kelionės su turizmo paslaugų paketu, įsigytu įmonėse, teikiančiose turizmo paslaugas.
Keliautojai
Keliautojai / Sauliaus Žiūros/BFL nuotr.

Bendras kelionių skaičius per šių metų devynis mėnesius sumažėjo 28,5 proc., lyginant su 2008 m. tuo pačiu laikotarpiu, o kelionės su turizmo paslaugų paketu sumažėjo 30,4 procento, teigiama išplatintame pranešime spaudai.

Tarptautinis kelionių organizatorius TEZ TOUR taip pat informuoja, kad palyginti šių ir praėjusių metų devynių mėnesių rezultatus, lietuvių turistų srautas, kelionių paketus įsigijusių iš TEZ TOUR, sumažėjo 16 proc. „TEZ TOUR vertindami galimus krizės padarinius buvo suplanavę 15 proc. sumažinti išvežamų turistų skaičių. Atsižvelgiant į bendras šalies tendencijas, esame patenkinti pasiektais rezultatais ir, neabejojame, kad dėl tvirtų pozicijų rinkoje išlaikysime stabilumą“, – teigė TEZ TOUR Lietuvoje direktorius Aleksandras Sukovas.

TEZ TOUR parduotų kelionių į Turkijos Bodrumo ir Marmario kurortus sumažėjo 14,6 proc., tačiau šiek tiek pigesnis Antalijos kurortas išliko populiariausias – turistų skaičius nemažėjo. Pardavimai į Egipto Hurgados ir Šarm El Šeicho kurortus krito 29 proc., kelionių į Ispaniją parduota 22 proc. mažiau, bet šiai šaliai priklausanti Tenerifės sala išlaikė didelį populiarumą.

„Įvertinę metinius rezultatus, galime teigti, kad nors keliaujančių lietuvių skaičius sumažėjo, jų įpročiai kito labai nežymiai. Pastebimas sumažėjimas tik į brangesnius kurortus, o pigesnieji išlaikė panašius pardavimų rodiklius. Mus nustebino net sunkmečiu išlikęs Graikijos kurortų populiarumas, nes į šią šalį TEZ TOUR pardavė tiek pat kelionių kaip ir 2008 metais“, – sakė A. Sukovas.

Ekonominis sunkmetis jokios įtakos neturėjo lietuvių pomėgiui atostogauti Tailande. Netgi priešingai, į šią Azijos šalį TEZ TOUR pardavimai augo net 330 proc.

Anot kelionių organizatoriaus vadovo, išryškėja dvi pagrindinės tendencijos – lietuviai per praėjusius metus rinkosi pigesnes keliones į Turkijos Antalijos bei Egipto Hurgados kurortus, o kita dalis TEZ TOUR klientų rinkosi prabangias keliones į Bodrumą, Marmarį (Turkija) ir Šarm El Šeichą (Egiptas).

Palyginti 2008–2009 metų to paties laikotarpio vidutinę TEZ TOUR siūlomos kelionės kainą, ji buvo sumažinta 20 proc. Šiam procesui įtakos turėjo tinkamai parinkta kompanijos strategija ir visos įmonių grupės išvystytos derybinės galios, siekiant mažesnės kelionių savikainos ir organizavimo kaštų ekonomijos. Kainos mažėjimas ir tinkamos įžvalgos sumažinti kelionių apimtis, turėjo teigiamos įtakos lėktuvų užpildymui – TEZ TOUR organizuojamų kelionių lėktuvai buvo užpildyti beveik 100 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius