Ryšių reguliuotojas mano kitaip – nuolaidų grąžinti nereikia, todėl aiškaus atsakymo teks ieškoti teismuose, rašo dienraštis „Verslo žinios“. „Kadangi keičiasi sutarties sąlygos, klientai per mėnesį gali nutraukti sutartį nemokėdami sutartyje numatytų netesybų – baudų. Tačiau jie turėtų padengti bendrovės nuostolius, jiems suteiktas naudas, šiuo atveju – grąžinti visą telefono aparatui įsigyti suteiktą nuolaidą“, – dienraščiui sakė „Omnitel“ atstovė Daiva Selickaitė.
Tuo tarpu Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) atstovai laikosi kitos nuomonės. RRT Teisės taikymo skyriaus vedėjas Vygantas Vaitkus teigia, kad jeigu paslaugų teikėjas vienašališkai keičia sąlygas, abonentas gali nutraukti sutartį ir neprivalo mokėti jokių mokesčių. Jo teigimu, šiuo atveju „Omnitel“ negali reikalauti išeinančio kliento susimokėti ir už telefono aparatą. RRT yra gavę nemažai „Omnitel“ vartotojų skundų. Sprendimų nėra priimta, tačiau V.Vaitkus neabejoja, kad operatorius juos skųs teismams.