Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Sutarė dėl biriųjų krovinių pervežimo

Geležinkelis
Kęstučio Vanago/BFL nuotr. / Geležinkelis
Šaltinis: „Lietuvos žinios“
0
Skaitysiu vėliau
A A

Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ ir skaldos gamintojų asociacija „Milsa ir Ko“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį dėl biriųjų krovinių vežimo Lietuvoje ir tranzitu per Lietuvą.

Praėjusį penktadienį bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ ir skaldos gamintojų asociacijos „Milsa ir Ko“ pasirašyta bendradarbiavimo sutartimi bus siekiama sudaryti kuo palankesnes sąlygas biriems kroviniams gabenti geležinkelių transportu. Bendradarbiavimu taip pat bus formuojama bendra vežimo, sandėliavimo ir krovos strategija.

Pagal naują sutartį bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ ir asociacija „Milsa ir Ko“ sutarė keistis operatyvia informacija dėl pervežimų kiekių, tarifų politikos formavimo, bendradarbiavimo su kitų šalių geležinkeliais. Sutartį pasirašiusių abiejų šalių atstovai tikisi, kad tai padės stabilizuoti skaldos transportavimo apimtis, asociacijos nariams suteiks platesnį paslaugų spektrą, leis operatyviai keistis informacija apie naujų projektų kūrimą bei jų įgyvendinimą.

„Krovinių vežimui naudojant geležinkelių transportą yra sunaudojama kone tris kartus mažiau degalų, nei vežant panašų kiekį krovinių vilkikais, todėl gabenimas geležinkeliais yra ne tik efektyvesnis, bet ir gerokai ekologiškesnis – mažiau teršiama aplinka bei tausojami šalies keliai. Neabejoju, kad mūsų glaudus bendradarbiavimas šiuo sunkiu ekonomikos laikotarpiu padės ne tik išspręsti tam tikras problemas, bet ir bus naudingas finansiškai“, – po sutarties pasirašymo kalbėjo bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

Skaldos gamintojų asociacijos „Milsa ir Ko“ bendrovės, kasmet geležinkeliais pervežančios iki 2 mln. tonų granito ir dolomito skaldos, yra vienos didžiausių nerūdinių medžiagų tiekėjų šalyje. Kasmet Lietuvos kelininkų, geležinkeliečių ir statybininkų poreikiams patenkinti iš Ukrainos tranzitu per Baltarusiją įvežama apie 1 mln. tonų granito skaldos.

„Mūsų asociacija su „Lietuvos geležinkeliais“ bendradarbiauja jau ne vienus metus ir kol kas esame patenkinti partneriu. Todėl tikiu, kad praėjusią savaitę pasirašyta sutartis leis siekti abiem pusėms naudingo tikslo – pervežimų geležinkeliais augimo. Nors išgyvename sunkmetį, būtina ir toliau siekti užsibrėžtų tikslų. Manau, ši sutartis tik dar labiau sustiprins mūsų bendradarbiavimą ateityje“, – sakė skaldos gamintojų asociacijos „Milsa ir Ko“ prezidentas Julius Laiconas.

Kiek anksčiau – kovo 12-13 dienomis – Vilniuje buvo organizuotas susitikimas tarp Lietuvos, Baltarusijos ir Ukrainos geležinkelių administracijų. Jo metu aptartas skaldos vežimas iš Ukrainos per Baltarusiją į Lietuvą. Skaldos gamintojų asociacijos prašymu buvo peržiūrėti tarifai vežant skaldą minėtų šalių teritorijomis.

Parengta bendradarbiaujant su AB „Lietuvos geležinkeliai“

„Lietuvos žinios“
informacija
MILSA, UAB
Vadovas: Mantas Makulavičius Darbuotojų sk.: 19 2015m . Pajamos: 3 - 5 mln. Eur
LIETUVOS GELEŽINKELIAI, AB
Vadovas: Mantas Bartuška Darbuotojų sk.: 9513 2015m . Pajamos: > 100 mln. Eur
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką