Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Swedbank“ klientai skundžiasi negalėję atlikti pervedimų

Internetinė bankininkystė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / Internetinė bankininkystė
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Banko „Swedbank“ klientė Aušra 15min informavo ketvirtadienį pirmoje dienos pusėje negalėjusi atlikti pinigų pervedimų, nes į mobilųjį telefoną nebuvo siunčiami pervedimo patvirtinimui būtini kodai. „Swedbank” atstovas spaudai Saulius Abraškevičius 15min tikino, kad rimtų sutrikimų ketvirtadienį tikrai nebuvo.

15min skaitytoja Aušra pasakojo, kad negalėjusi atlikti pervedimų bandė prisiskambinti į „Swedbanką“, tačiau su operatoriumi taip ir nebuvo sujungta.

Aušra parašė laišką ir gavo „Swedbank“ atstovų atsakymą, kad bankas turi sutrikimų dėl saugumo kodų siuntimo.

Bankas pats kodų nesiunčia.

„Problema yra žinoma bei sprendžiama. Labai prašome palaukti ir pabandyti vėliau“, – Aušrai atsakė bankas.

S.Abraškevičius 15min pabrėžė, kad jeigu klientė negavo SMS žinučių su kodais, tai yra ne banko, o ryšio tiekėjo problema.

„Bankas pats kodų nesiunčia“, – paaiškino jis.

Banko atstovas pabrėžė, kad su šia problema daug „Swedbank“ klientų tikrai nesusidūrė.

Komentarai
Temos Swedbank, Bankas
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką