Dabar populiaru
Publikuota: 2015 sausio 14d. 10:00

Televizijos reklamą dalinsis MTG ir „MG Baltic“

Televizija
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / Televizija

Iš komercinės reklamos lauko nuo 2015 metų pasitraukus LRT, didžiąją televizijos reklamos dalį atsiriekiančios dvi grupės – TV3 ir LNK su mažaisiais savo kanalais – šiemet dar sustiprins savo įtaką – labiausiai augs MTG grupė, po kurios sparnu – TV3, TV8, TV6, mat pastarajai prisijungus „Lietuvos ryto“ TV, kuri iki 2014 -ųjų pabaigos buvo vienintelė komercinė televizija, nepriklausanti didesnei kanalų grupei, reklamos pardavimus, jos transliuojamo reklaminio eterio dalis gali viršyti 50 proc., trečiadienį rašo „Verslo žinios“.

„Dentsu Aegis“ tinklo, Lietuvoje valdančio „Carat“, „Vizeum“ ir „iProspect“ komunikacijos ir žiniasklaidos planavimo agentūras, žiniasklaidos direktorius Marius Marčenkovas sutinka, kad šiemet didėja MTG ir „MG Baltic“ (jungia LNK, BTV, TV1, „Liuks!“, „Info TV“) grupių komercinės televizijos auditorijos koncentracija rinkoje – jų rinkos dalys pagal televizijos reklamos pardavimus 2014 metais atitinkamai buvo 39,4 proc. ir 36,9 proc., o 2015 metais turėtų siekti jau 50 proc. ir 39,9 proc.

Dar viena rinkos dalyvė – rusiškųjų kanalų BMA grupė, parduodanti reklamą PBK, NTV Mir ir REN TV, – pastaraisiais metais vis nukenčia dėl šių TV kanalų transliacijų draudimų apribojimų.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Mados infekcija

Eurovizija 2018

Euromaster

„Susitikime lauke“

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką